Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kims294 schreef:Hallo iedereen, ik wil heel graag een paard, alleen ik moet ervoor sparen en ik moet hem betalen. Alleen heb ik geen idee hoe ik aan het geld kom. Want met alleen mijn kleed/zakgeld red ik het niet, en ik mag nog niet werken. Hebben jullie een idee? Groetjes kim
Kims294 schreef:Hallo iedereen, ik wil heel graag een paard, alleen ik moet ervoor sparen en ik moet hem betalen. Alleen heb ik geen idee hoe ik aan het geld kom. Want met alleen mijn kleed/zakgeld red ik het niet, en ik mag nog niet werken. Hebben jullie een idee? Groetjes kim
pillow schreef:Kims294 schreef:Hallo iedereen, ik wil heel graag een paard, alleen ik moet ervoor sparen en ik moet hem betalen. Alleen heb ik geen idee hoe ik aan het geld kom. Want met alleen mijn kleed/zakgeld red ik het niet, en ik mag nog niet werken. Hebben jullie een idee? Groetjes kim
Je zult dus moeten inzien dat je nog lang niet aan een eigen paard toe bent. Met alleen de aanschaf ben je er niet , je zult het dier ook moeten onderhouden. Dus wachten tot je aan het werk bent en je het kunt betalen. Voorlopig naar de manege of iemand in de buurt voor een verzorg of bijrijd paard.
tamary schreef:Kims294 schreef:Hallo iedereen, ik wil heel graag een paard, alleen ik moet ervoor sparen en ik moet hem betalen. Alleen heb ik geen idee hoe ik aan het geld kom. Want met alleen mijn kleed/zakgeld red ik het niet, en ik mag nog niet werken. Hebben jullie een idee? Groetjes kim
Eerst maar eens serieus naar je inkomsten en uitgaven gaan kijken. Dat patroon zet nl door bij meer inkomen.