welke kleren voor bixie proef meelopen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jeromyxx

welke kleren voor bixie proef meelopen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 13:24

hoihoi!
in september is er in Schijndel schijndelseruiterdag en daar kan iedereen uit Schijndel aan mee doen of iemand die zijn of haar paard in Schijndel hebben staan .En het meisje dat altijd op mijn shetlander rijd doet daar aan mee en ze is nog heel jong en vind sturen nog erg moeilijk , nou loop ik dus mee met haar bixie proef maar ik weet dan niet welke kleren ik aan moet ? kan ik gewoon een shirt met spijkerbroek en stalschoenen (oude gympen ) ? een vriendin van mij zei dat ik gewoon mijn wedstrijd jasje aan moet doen en dan gewoon een spijkerbroek eronder en gewone fatsoenlijke schoenen .

ik weet het niet echt , hebben jullie ideeën ?

groetjess

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: welke kleren voor bixie proef meelopen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 13:27

Fijne gymschoenen en normale kleren. Jij wordt niet beoordeeld maar moet ook niet afleiden

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:14

Goede schoenen een donkere spijkerbroek met een zwart shirtje ofzo?

yamsi0124

Re: welke kleren voor bixie proef meelopen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:20

je kan ook je kleren een beetje net houden, Maar niet te opvallend het best donker, of beige-achtig?
niet teveel lijkend op de kleur van de Pony, want dan raakt de Jury in de war :D