manege pony's in de spotlights

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AngelHeart

manege pony's in de spotlights

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 09:19

Net heb ik al een onderwerp gemaakt over de manege pony's maar nu maak ik er lekker nog een :)
Hier komen ze :

Dit zijn Christie ( grijs ) en Shakira ( bruin)
Ze zijn beste vriendinnen en staan altijd samen in de weide en ook naast elkaar in de stallen. Christie is vroeger voordat ze op deze manege kwam mishandeld :(

Afbeelding

Dit zijn sammy ( voor haflinger ) en goldy ( midden ijslander ) en kleine kees ( achter bont ) sammy is nogal ondeugend en de bok kampioen van de manege! goldy is super braaf en loopt bijna alleen mee in de beginners lessen ! Kleine kees is klein ( duhh ) maar wel heel snel en houdt van galopperen en springen

Afbeelding

Dit is foxtrot ! Hij is best ongeduldig maar ook heel lief en hij is heel slim hij loopt best vaak zijn stal uit en heeft zo nog meer streken met rijden is hij wel heel erg lief en springen kan hij ook goed foxtrot is ook al best oud

Afbeelding

Het zijn niet zoveel foto's maar wel veel informatie ik hoop dat jullie het leuk vonden
Bye

Anoniem

Re: manege pony's in de spotlights

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:01

Helaas is het niet toegestaan om twee topics op één dag aan te maken op JITP.
Zie ook de regels hiervoor:
Citaat:
We willen dat iedereen de mogelijkheid heeft om z'n foto's met de rest van Bokt te delen. Daarom vragen we je om als richtlijn aan te houden niet vaker dan één keer per week foto's op dit forum te zetten. Eventueel kan je je topic updaten met foto's, maar zorg dat je niet meer dan 15 foto's per pagina plaatst.

Daarom hier een slotje.