Het is nu al een half jaar geleden dat ik Sharelle mocht verzorgen, en daar horen natuurljik foto's bij!
Daarom heb ik mijn vader vandaag mee naar stal gesleept om foto's te maken
.Eerst even een klein paspoortje:
Naam: Sharelle
Bijnaam: de tank/het slagschip
Ras: Fjord
Leeftijd: 18
Toen ik haar begon te verzorgen was er weinig tot geen land mee te bezeilen, ze reageerde nauwelijks op het bit of op mijn been, en vloog de bak door bij de kleinste tik van een zweep in haar buurt.
Zo zag ze eruit toen ik haar voor het eerst uit de paddock haalde:

We kregen heel veel tips van de "beste stuurlui aan wal" en daardoor dacht ik er op een gegeven moment aan te stoppen haar te verzorgen. Ze had absoluut geen respect voor menselijke ruimte en baggerde overal doorheen, vandaar haar bijnaam "de tank/het slagschip". De tips werkten helaas ook niet goed, ze heeft echt een hele eigen gebruiksaanwijzing. Op buitenrit met bit en zweep vloog ze er vaak opeens vandoor, ook heb ik vaak in de bak bijna zandgehapt omdat we elkaar niet begrepen en ze mij dus gewoon van haar rug af wou hebben.
Ik besloot haar nog één kans te geven, en daarbij alleen maar naar het paard zelf te luisteren. Wat ben ik nu blij dat ik het niet opgegeven heb.
Nu kan ik haar met een losse teugel, bitloos en zonder zadel héérlijk buiten rijden en is ze echt een knuffelkont geworden.
Ik ben me ervan bewust dat ze te dik is, en ook dat het touwhalster te los zit op de foto's aan de hand, ik kwam er helaas bij het opstappen pas achter.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Helaas kijk ik hier wat raar, maar zij staat er leuk op

10.

11.

12.

13.

14.

Doeidoei, laten jullie een reactie achter? (uitgelicht mag ook
)
Jullie zijn echt vooruit gegaan samen! Leuke foto's!