Gister heb ik mee gedaan aan CH Schoorl met mijn paard Gucci in de B.
Ik had echt heerlijk gereden en had er een super fijn gevoel over maar dat ik in de prijzen zou vallen had ik nooit verwacht, dat is slechts een droom!
Ik was dan ook super verbaast dat mijn naam werd genoemd en ik 1e werd met 195 punten.
Jeetje wat was ik blij/trots en nog steeds !!
Eind augustus heb ik haar 4 jaar, dat ik haar net had was ze bang en onbetrouwbaar en kwamen we niet verder dan rodeo's in de bak en een super bang paard voor mensen en eigenlijk alles waar je maar van kan schrikken.
Ik heb haar ook te koop gezet maar omdat ik wel een enorme klik met haar had/heb, heb ik toen besloten om het toch niet te doen en gewoon maar door te zetten en dan te zien waar het heen zou gaan.
Nu ben ik heel blij dat ik haar niet weg hebben gedaan. Nu kunnen we alles en besloot ik daarom in april om ook eens te beginnen met federatie wedstrijden.
Ik moest nog 1 punt voor de L en wilde die gister graag halen, en dan meteen 3 erbij!
Hier beneden een filmpje van de proef, er zijn nog heeel veel verbeter punten natuurlijk maar ik ben heel erg trots.
Ik heb er ook meteen een filmpje bij gezet van februari 2013 om het verschil te zien.
Van stress kip naar dressuur paard!
Gister:
2013:
En nog een foto van een blije ruiter:

Bedankt voor het lezen/kijken !!
Groetjes Ashley