de afgelopen maanden ben ik fanatiek bezig geweest samen met mijn pony Kalinka. Ik heb haar nu iets langer dan een jaar en ik mag van geluk spreken met haar
Ze is ontzettend lief, wilt altijd werken en zolang je haar goed rijdt, vertrouwt ze je
Kalinka is nu 11 jaar en een kruising NRPS x Fries! Ik ken haar nu alweer een goede 6/7 jaar waarvan ze nu dus 1 jaar in mijn bezit is. Ze heeft in het verleden M2 gelopen

We hebben haar overgenomen met het idee van boscrossen en gewoon plezier hebben maar dit jaar ben ik toch gaan starten! Verder ben ik aan het trainen om uiteindelijk te gaan crossen met haar

Wat foto's van de afgelopen tijd

Dit zijn wij samen

14 juni hebben we ons dressuur debuut gehad, zeer geslaagd met 188 en 201 punten en 2x 2e en meteen 3 winstpunten! Er valt nog genoeg te sleutelen en te verbeteren maar we zijn al van ver gekomen

Buiten het dazenseizoen ga ik regelmatig naar het bos en daar genieten we beide van, zeker als je in paadjes komt waar het lijkt alsof je gewoon alleen bent op de wereld!

Ook hebben we 5 juli ons springdebuut gehad, een rondje BB met twee weigeringen en een rondje B met helaas 3 weigeringen en dus uitgebeld maar dit veroorzaak ik zelf allemaal (ik moet blijven rijden ipv afwachten of twijfelend gaan rijden
) dus dit gaat zeker goed komen! Er valt genoeg aan te verbeteren zoals mijn hele grote kapstokken

Ook hebben we in maart een oefencross gereden en je zal het niet geloven maar in het springparcours van 75 cm weigerde ze op elke hindernis
terwijl we nu toch bijna een B rondje rondkwamen! (90 cm) Duidelijk te zien dat ze het ontzettend leuk vindt en ik er mijn handen vol aan heb 

En dan vorige week vrijdag onze eerste crossles gehad! Tegen dezelfde fouten aangelopen die ik al weet (blijven rijden) maar zeker heel veel geleerd en onze grenzen verlegt
Ze was na een tijdje flink heet

Door de waterbak met een moeilijk hoofd

Haar knappe hoofdje

En de mooiste foto voor het laatst!

De foto's van de crossles heb ik te danken aan Aniek Wouters en Rachel Stuij!
Reacties en tips zijn zeker welkom maar wel aardig blijven voor ons als dummies