Ik heb in 2013 op horse event zo iets indrukwekkend gezien! Namelijk een duo dat een proefje ging rijden terwijl er allemaal obstakels of enge dingen tussen de oefeningen door kwamen. Een soort schriktraining. Bijvoorbeeld een clown met een keiharde cirkel zaag of 2 soldaten die oorlog met elkaar voerden met grote lawaai makende geweren. Rook ect.. En de paarden keken niet op of om. Het was zo gaaf!
Maar nu kan ik nergens een filmpje, foto's ect terug vinden. Of een site van deze mensen. Wie herkent dit duo en kan mij meer informatie geven?
Weet je dan zeker dat het Horse Event 2013 was? Zo ver ik mij kan herinneren was Frederic Pignon in 2013 op alle dagen de dagafsluiting.
Anoniem
Geplaatst: 18-07-15 16:49
Animal schreef:
Weet je dan zeker dat het Horse Event 2013 was? Zo ver ik mij kan herinneren was Frederic Pignon in 2013 op alle dagen de dagafsluiting.
Ja het was zeker weten 2013. Frederic pignon trad toen op met een wit paard. Het was niet echt een show, maar meer een clinic dat ging over spelen met je paard. (frederic pignon dan) Het was binnen overigens. Wat ik bedoel was met 2 grote zwarte paarden.
Ik was ook in 2013 bij het Horse Event. Maar kan me niet goed herinneren dat ik dat heb gezien.. Misschien kun je kijken op de site? www.horse-event.nl Daar staan vaak foto's op van ieder jaar, misschien vind je daar meer