Update, Appie beleren.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElisaAppie6

Update, Appie beleren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 09:31

Hey,

ik wist niet heel goed waar ik het moest zetten maar aangezien Appie mijn verzorgpony is, dacht ik dat het misschien hier goed stond.

Aangezien Appie eerst iedereen er afgooide, durfde bepaalde personen niet meer, en ja was ik over. Ik was best wel bang dat ik te groot was maar aangezien dit eigenlijk de laatste kans was, en ik er volgend jaar misschien helemaal niet meer op kan, besloot ik dan toch aan de bak te gaan.

Er is veel tijd in gaan zitten het beleren van Appie, we begonnen in 2012. Daarna ging het fout. Durfde ik niet meer, zo in 2013 nog een beetje, en 2014 begon ik er harder aan te werken. Ik ben begonnen met Natural Horsemanship, met name the seven games. Echt onwijs leuk om te doen, aanrader voor iedereen. Vooral toen stappen draven, na een tijdje losgegaan, dat werkte voor mijn gevoel wat beter dan aan de longeerlijn. De reden vooral omdat ik bang was, dat hij draaide en ik dan met een touw om me heen zat, en omdat mijn vriendin hem niet goed genoeg kon houden.

2015 8-)
Dit jaar ging het hard vooruit. Hij heeft mij er denk ik nog wel 2x afgegooit en zoals in het filmpje te zien is, ook nog iemand anders. Maar uiteindelijk zelfs zonder problemen in galop gekregen *\o/*

https://www.youtube.com/watch?v=G2QRn8kWZhM

Bedankt voor het lezen :D

basic_21

Re: Update, Appie beleren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:36

Wat een boef,die Appie.
Jammer ,dat de pony niet met je mee groeit hé!
Wat ik zie is dat jullie ondanks de streken,een goede band hebben samen.
Erg leuk om te zien.
En wie weet kun je straks als je echt te groot bent voor hem, wel andere dingen samen doen?
Die doen jullie nu ook al zag ik in het filmpje,er gaat niets boven pony humor.
Heel veel plezier nog samen!

ElisaAppie6

Re: Update, Appie beleren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 11:15

Ja echt jammer dat een Appie niet meegroeit. Gelukkig kun je naast rijden nog zoveel leuke dingen met paarden & pony's doen. ☺