alleen op ponykamp...?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nico_lette

alleen op ponykamp...?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 20:36

Hi, ik ga alleen op ponykamp maar ben heel verlegen dus maak niet snel contact etc. Eerst zou er een vriendin mee maar die kan niet meer en nu moet ik dus alleen:/

yileh

Re: alleen op ponykamp...?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:04

Ach ja geeft niet! Ik was ook een x alleen gegaan! De meeste ponykampen maken van die kennismakings spelletjes! Zo maak je al wat meer contacten. Je kunt ook bijvoorbeeld een zak snoep meenemen en dan een beetje uitdelen? Maar zou ik mogen vragen naar welk ponykamp je gaat? ik ga namelijk ook! deze zondag al. IK ga naar de boschhoeve! laat maar weten! Het komt zeker goed meid!

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 22:01

jille12 schreef:
Ach ja geeft niet! Ik was ook een x alleen gegaan! De meeste ponykampen maken van die kennismakings spelletjes! Zo maak je al wat meer contacten. Je kunt ook bijvoorbeeld een zak snoep meenemen en dan een beetje uitdelen? Maar zou ik mogen vragen naar welk ponykamp je gaat? ik ga namelijk ook! deze zondag al. IK ga naar de boschhoeve! laat maar weten! Het komt zeker goed meid!

Bedankt!
Ik ga 3 augustus naar manege de Eik!