Uit de oude doos... Between the raindrops [1080p HD]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NoaHD

Uit de oude doos... Between the raindrops [1080p HD]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 20:16

Hallo bokkers! *\o/*

Ik was laatst bezig om mijn hele youtube kanaal ''op te schonen''. Ik heb heel veel onzinnige filmpjes verwijderd en wil nu 'serieus' bezig gaan met mijn kanaal (oftewel, betere filmpjes erop zetten :') ) Dus ging ik laatst aan de gang met mijn eerste filmpje met het programma Sony Vegas Pro. Ik vind hem aardig goed gelukt voor de eerste keer! Ik ben er denk ik een middagje mee bezig geweest (uitzoeken hoe alles werkt etc.), en ik vond het leuk om te doen!

Ik zou het leuk vinden als jullie mijn filmpje bekijken en misschien wel abonneren, tips zijn ook altijd welkom! Veel van de filmpjes zijn aardig oud, dus vandaar de titelnaam :)

Tevens heb ik ook een topic van mijn shetlander die af moet vallen, daar kan je alle vorderingen volgen van haar, en daar zet ik ook mijn nieuwe filmpjes op. [VOLGTOPIC]Van dikke vette pony naar slanke sportshetlander!

Een feedback zou leuk zijn! :D

Ik wist niet zeker waar dit topic hoorde, dus heb hem maar bij JITP gezet. Als dit niet hier hoort hoor ik dat graag :).

NoaHD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 21:47

niemand die hier iets leuks op te zeggen heeft...? -O-

kellykeuhh

Re: Uit de oude doos... Between the raindrops [1080p HD]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 21:50

Heel knap gemaakt! :) Ook leuk om te zien wat de paardjes kunnen!