Isabella (Fiara van stal de meeren) is een shetland pony van 3 jaar. Totaal niet beleerd, kon wel gewoon longeren. Maar super braaf!!! Mijn dochtertje "rijd" er gewoon op, stukje door het bos, en lekker in de bak en ze wordt 2 x in de week bereden door een ouder kereltje om de knopjes erop te zetten

Helaas heeft ze toch zomer eczeem, zouden naar de keuring gaan in Oktober maar hebben haar manen er verder afgeschoren (waren al behoorlijk kort) en eczeem dekentje omgedaan en nu smeren

Misschien dat ik negatieve reacties ga krijgen omdat ik mijn dochter op een groen paard zet, en dat het onverantwoordelijk is (Zou ik zelf ook denken) Maar Isabella is zeer rustig en zet eigenlijk geen stap verkeerd.. Dit dier is zo braaf dat het eigenlijk gewoon niet te geloven is.. Ze heeft een jaar bij mijn moeder gestaan en daarom heeft zij isabella ook gekregen omdat het gewoon een heel makkelijk en lief dier is. (Bijt niet, schopt niet, is niet druk of zenuwachtig) Esmee mag er ook niet op draven (Vind ik haar nog niet sterk genoeg voor, en ook niet omdat isabella nog zo groen is, ze mag er echt alleen maar rondje op stappen met veiligheids helm enz en iemand ernaast)

Isabella in haar pyjama zoals esmee het noemt

Isabella moet nog wel een beetje aan het hoofdstel wennen, hebben hem alleen in zodat ze er aan kan wennen, mijn dochter die houdt gewoon het zadel vast, want wil zoiezo nog niet dat ze de teugels gebruikt (Weet ook nog niet hoe)
Foto van paar weken geleden toen ze nog haar had

Esmee is zelf pas net echt begonnen met erop zitten en stappen omdat ze het altijd eng vond, maar met isabella is zij helemaal gelukkig en comfortabel
Ze kan zelf met Isabella lopen, die loopt gewoon braaf mee aan een touwtje.
Voor een dier wat nog niet veel heeft geleerd is het echt een super fijne kinderpony en heeft al een hele fanclub op stal
super schattig 

Ik had zelf altijd een afkeur voor shetlandertjes, aangezien ik ze niet anders dan gemeen kon, maar sinds wij isabella hebben neem ik mijn woorden terug