Ze komt van een manege uit bakkeveen die failliet is gegaan. En ik zou graag meer info van haar willen i.v.m. De eigenaar er verders ook niets van weet omdat de eigenaar gewoon stalling bied.
Als iemand op de manege in bakkeveen heeft gereden wil iemand mij dan iets kunnen vertellen over de manege en miss ook over Lotje
alvast bedankt (; En miss kent iemand van jullie Lotje wel.. Het is trouwens een witte shetlander, wel een grote shetlander. ongeveer 20 jaar. Ze heeft nu wat over gewicht omdat ze een tijdje still gestaan heeft. Het is een merrie (: 

Ik hou super veel van haar ze is super lief en ondeugend ik ben erg met Grondwerk met haar bezig. Als ze iets niet wil leukt het soms ook echt niet
Maarja Ze gaat steeds meer vooruit
Ze is nog een beetje kreupel en ze is wat obese dus pakken we alles rustig op Zonder gehaast. (: Wie zijn jullie verzorgponys ?
Wat fijn dat je voor haar zorgt. Vraag me wel wat dingetjes af... wat bedoel je met nog een beetje kreupel? En waar komt dat door? En ehm... is ze echt obese en zeker weten niet drachtig?
Heb je een filmpje van haar kreupelheid?