Hello komt even gedag zeggen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tereno

Hello komt even gedag zeggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-15 18:00

Afbeelding
Hallo! Dit ben ik, Hello! Mijn nieuwe baasje vindt dat maar een hele rare naam... Vooral als ze dat vaak moet roepen omdat ik geen zin heb om van mijn weitje af te komen en er mensen langslopen. Iets met dat ze zich aangesproken voelen als je Hello roept? 8)7
Ik ben 8 jaar en een Belgisch gefokte springmerrie.

Mijn baastje vindt mij een ontzettend knappe merrie. Wat vinden jullie? Ben ik niet ontzettend knap?
Afbeelding

Vaker noemt ze me ook een smeerkees. Dat ben ik dus echt niet! Ik vind het alleen verschrikkelijk lekker om na mijn douche even in het zand te gaan liggen. Dan ben ik toch niet gelijk een smeerkees? Foei baasje!
Afbeelding

Oh ja, verder vind mijn baasje het vooral zo fijn dat ik nergens van op kijk. Je kunt een bom naast me laten afgaan, maar daar vind ik niet zo veel aan hoor. Ik eet liever nog wat :j
Afbeelding

En vaker heeft mijn baasje zo van die gekke ideeën, om te gaan rijden bijvoorbeeld. Ik vind het best, ook al wiebelt mijn baasje een beetje, maakt me niets uit.
Afbeelding

Ohja, dan nog van die rare grillen van haar.. Wandelen?! Wie gaat er nou wandelen als er gras is?
Afbeelding

Ik hoop dat jullie nu begrijpen hoe verschrikkelijk ik het getroffen heb met mijn nieuwe baas. :+

Joltsje

Re: Hello komt even gedag zeggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 18:02

Haha.. Hello!

Hmm ik weet niet hoor.. je baasje doet wel gekke dingen. Als je het niet leuk meer vind mag je altijd hier komen.

Wat een scheetje

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 18:03

Hello, hello. 8-)

Leuk paard hoor, veel plezier ermee

Tereno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 19:04

Joltsje schreef:
Haha.. Hello!

Hmm ik weet niet hoor.. je baasje doet wel gekke dingen. Als je het niet leuk meer vind mag je altijd hier komen.

Wat een scheetje

Bedankt haha, ik hoop niet dat ze ooit bij me wegloopt :P