Sinds 3 jaar rijd ik op een kleinschalige manege
Nu heb ik ee vroeger wel eens met mijn vorig paard gereden maar die is overleden en dan ben ik naar manegrponys gegaan om wedstrijden (onderling) te rijden
Nu flint is 6, is al heel zijn leven bij mij op het Zelfde weiland & had nog nooit een trailer van dichtbij gezien
Nu had ik een maand stalling kunnen regelen en die maand kwam nu
Het laden ging beter dan verwacht, beetje onzeker op de laadklep maar hij ging er redelijk snel op
De weg naar manege ging ook perfect, soms eens een hoef tegen de wand gehoord en beetje gewiebel maar het ging goed
Aangekomen en toen kwam het uitladen dierf hij trailer bijna niet uit (achteruit vond hij eng)
De eerste pony die hij zag (Shetlander) vond hij al eng
Hij kreeg een 'paddokje' (stukje hard, stuk zand (naast de piste) en natuurlijk schuilgelegenheid en daar is hij losgelaten
Direct gaan kennis maken met andere paarden (hij staat voorlopig nog alleen ma er staan paarden rond) en hij had al direct een merrie waar hij interesse in toonde (hij is gelukkig ruin
)Ook tegen kindjes en andere mensen was hij heel vriendelijk en nieuwsgierig en die enge shetters waren een tijd later elemaal niet eng meer
Morgen word hij getest voor de lessen (door eigenaresse/lesgeefster) en vrijdag eb ik zelf les en zondag hebben we onze eerste buirenrit daar