De eigenaar zelf had niet veel tijd meer , dus reed zij 1x in de week en de rest mocht ik invullen, maar de laatste 2 maanden ongeveer ben ik de enige die haar rijdt omdat de eigenaar geen tijd meer heeft
Voelt wel een beetje als mijn eigen paardje, zonder dat ik iets moet betalen
Chili heeft al een hele weg afgelegd sinds ik met haar bezig ben. Ze is socialer geworden en begint zich wat aan mij te hechten, merk ik toch wel

Ze werd steeds gereden met bijzetteugels, maar die heb ik afgedaan na een aantal keer met te rijden, want ik had het gevoel dat het 'rondstaan' dat ze daarmee toonde, maar een illusie was, en ik had gelijk.
Ondertussen gaat dat al véél beter, vooral op links, maar op rechts en in galop, moeten we nog veel werken
Nu tijd voor wat foto's
Complimentjes, tips en advies worden met open armen ontvangen, zolang ze vriendelijk gebracht worden
('!' en '...' komen bij mij bv verkeerd over
)1. Een van de eerste keren zonder bijzetteugels, aan dit beeld heb ik toen heel hard moeten werken :p

2. Eerste keer dat ik met haar buiten gereden had, in het begin toch maar even met die bijzetteugels gereden, omdat ik me dan net iets veiliger voelde (ze durft nl soms te schrikken van pistegeesten buiten
)
3. Vinden jullie niet dat ze fantastisch staat met dit kleurtje trouwens?

4.

5. Met rood vind ik haar ook prachtig!
En ben ook wel een beetje fier op dit mooie beeld 

6. Maar die dag werd ze opgegeten door de dazen, waardoor ze niet al te geconcentreerd werkte en vaker omhoog kroop.

7. Hier ook wat naar boven, maar toch nog een leuke foto

8. Uiteindelijk maar naar binnen gegaan, waar er geen dazen meer waren (werd echt te erg) en daar heb ik heel mooi halt kunnen houden

Als ik teveel druk zet, laat ze dat héél goed merken, dan trekt ze terug bv :p Op de foto's waar ik stil sta bijvoorbeeld, zet ze haarzelf zo, hoef ik helemaal niets te doen, dan zorg ik er gewoon voor dat mijn teugels niet doorhangen