In duitsland S* gestart, staat gelijk aan inter 1 dressuur in nederland.
Ik kon (en kan) het nog steeds niet geloven, hij was er dan eindelijk, mijn nieuwe paard!
nu konden we de wedstrijden weer oppakken na 2 jaar.
Ik ben 2,5 jaar met mijn pony voor het eerst wedstrijden gestart, maar helaas is zij kreupel geworden en hebben we haar stil moeten zetten.
na even te kunnen hebben wennen zijn we langzaam begonnen met trainen en aan elkaar wennen.

22-03 zijn wij onze eerste wedstrijd gestart, dit mocht meteen in het L1 en hebben we 2 winstpunten gereden.

We gingen vlot door de L1 heen en trainden rustig verder naar het L2 toe.
Maaarr we onderhielden ook de hogere oefeningen, zoals de appyementen, wissels maar ook de schouderbinnenwaarts.

03-05 hebben wij onze 10e winstpunt gereden in de L1 en mochten we dus door naar de L2
daar waren we natuurlijk super blij om want de selectie's wilde ik graag meedoen in de L2, dus zijn we 17-05 onze eerste L2 proef gestard, meteen selectie. Helaas had hij veel last van spanning en reden we niet super, 178 en 172.

Onze 2e L2 wedstrijd, en deze ging gelukkig een stuk beter
203 en 191

Toen mijn kennis hem kocht had hij nog nooit een wei gezien, en nu staat hij de hele dag buiten samen met mijn merrie met veulen en de shetlander. Hij is in korte tijd een stuk rustiger geworden en hadden we elkaar snel door.
In de trainingen hebben we vaak veel lol en proberen we ons doel voor ogen te houden.
Er word serieus getraind....

Ik weet dat veel mensen tegen een slofteugel zijn, maar hier hoef ik geen commetaar op.
...maar in een training hebben we ook altijd veel lol en kunnen we ook een keer gassen

Afgelopen weekend heb ik de laatste 2 winstpunten in het L2 bij elkaar gereden en mogen wij morgen starten in het M1

Ik weet dat er met dit paard veel mogelijk is, maar ik had nooit verwacht om in 3 maanden van het L1 naar het M1 te komen!!
Ik ben ontzettend trots op mn knapperd en vond dat hij het wel verdiende een plekje op bokt te krijgen

Bedankt voor het kijken!!
Tips zijn altijd welkom, maar houd het en beetje vriendelijk.
Ik weet dat er het een en ander aan mijn houding veranderd moet worden, en dat hij af en toe achter de loodlijn probeert te kruipen.