Gaaf paard met een flinke beweging volgens mij! Het zijn maar twee foto's, dus we krijgen zo niet echt een goed beeld, maar zal zeggen wat me per foto opvalt

1. Het eerste dat me opviel is dat zijn hoofdhouding net niet helemaal klopt. Hij is ofwel wat naar buiten gesteld, ofwel iets naar rechts gekanteld. Dat kan ik niet goed zien. Zelf een idee?
Je handen mogen wat naar boven zodat je onderarm een rechte hoek maakt tov je bovenarm. Let ook op je handen; deze zet je nu iets te breed je kantelt ze naar voren. Breng ze dichter naar elkaar en houdt je polsen ontspannen rechtop. Let tot slot ook op je spoor/beengebruik. Je hebt de spoor er flink in. Probeer je been evenwijdig aan je paard te laten hangen.
2. Ook hier: let op je spoorgebruik, je handen en armen. Je paard loopt hier wel mooi recht, top! Wat me aan deze foto nog opvalt, is dat het lijkt of je wat uit balans was. Je leunt iets naar achter en hebt daarbij volgens mij ook steun aan je teugels. Werd je misschien verrast door zijn voorwaartse kracht?