Oproep aan alle dierenliefhebbers en meer. Graag lezen aub!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tessxxxxxxxx

Oproep aan alle dierenliefhebbers en meer. Graag lezen aub!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-15 17:14

Geen idee of dit bericht goed staat, zou niet weten waar ik het anders zou moeten zetten. Sorry als het niet goed staat in ieder geval.

Er is op facebook een een oproep geplaatst om de paardenbeul te kunnen pakken. We proberen zoveel mogelijk likes/delingen van het bericht enzovoorts te krijgen zodat Peter r de Vries, John van de Heuvel of andere misdaad/opsporing personen ons willen helpen!
Hier is de link naar het bericht: https://www.facebook.com/syverine.vanar ... ment_reply
Het zou ook super zijn als jullie ook een bericht zouden willen sturen naar Peter of John, dit kan ook via hun Facebook-pagina's. We hopen op zoveel mogelijk steun, zodat het voor eens en altijd afgelopen is met die beulerij!!!! Deze afschuwelijke "mensen" moeten een zware straf krijgen, en met behulp van de politie gaat dit niet lukken. Dit is nu al zo lang bezig.

Als jullie zouden willen meewerken, alvast super bedankt.. _/-\o_
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 25-06-15 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: hoofdletters uit titel gehaald.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:16

Toevallig in een ander topic ook over gehad en toen is er een mail gestuurd en dit antwoord terug gekregen:

vilheide schreef:
Inmiddels onderstaande reactie terug gekregen van onopgeloste zaken.

Dag Jolanda,

Bedankt voor je melding en tip. Ik begrijp je gedachtengang en ook wij hebben nagedacht hoe we dit onderwerp en deze verschrikkelijke mishandelingen kunnen tackelen, maar tot onze spijt is het een lastig om bewijzen te vergaren.

Juist omdat het overal gebeurd is het een speld in een hooiberg en ik heb nog niet het idee dat deze filmpjes via internet worden verspreid. Voor nu houdt het voor ons dus even op, maar als je meer interessante info heb dan houd ik me natuurlijk aanbevolen.

Hoop dat je begrip hebt voor ons standpunt. Wij zetten liever in op verhalen waar we het gevoel van hebben dat we iets kunnen bijdragen en daadwerkelijk bewijs kunnen vergaren.

Met vriendelijke groet,

Joost
redactie Onopgeloste Zaken

Tessxxxxxxxx

Re: OPROEP AAN ALLE DIERENLIEFHEBBERS EN MEER!!!! LEZEN AUB!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-15 17:17

Jammer inderdaad.. Maar we kunnen niet meer als blijven proberen lijkt me.

pien_2010

Re: Oproep aan alle dierenliefhebbers en meer. Graag lezen aub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:43

OV → PP