Fotoshoot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

osantaJarig

Fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-15 11:08

voor als eerst , ik heb geen idee waar ik dit moet neerzetten.

hoi !
ik heb een vraagje aan jullie , ik heb volgend weekend een fotoshoot bij de paarden met 2 andere vriendinnen.
nu mijn vraag , wat is leuk om aan te doen , bij de paarden te doen , of een thema.
hebben jullie ideeen , zeg het !

groetjes tamicka :D

Cchanny

Re: Fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:10

Dichte schoenen :)

Voor de rest, kleding wat leuk op elkaar is afgestemd? ongeveer de zelfde kleuren of allemaal een jurkje

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:12

Inderdaad dichte schoenen. Misschien is een leuk jurkje leuk? Moet je wel kijken of je paard dit ook oké vindt :) Zorgen dat je paard ook netjes is, misschien knotjes of vlechtjes?

osantaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-15 11:13

Cchanny schreef:
Dichte schoenen :)

Voor de rest, kleding wat leuk op elkaar is afgestemd? ongeveer de zelfde kleuren of allemaal een jurkje

haha , gelukkig heb ik bijna geen open schoenen :')
ik dacht iets van roze , maar weet niet of hun dit ook leuk vinden , plus we lijken echt totaal niet op elkaar, de ene is blond , de ander zwart en ik nou , ik ben bruin :')
misschien leuk om daar ook iets mee te doen of niet ?

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:18

Heb je het met de fotografe er al over gehad?

Ik vind het zelf altijd wel mooi als je rustige kleuren gebruikt. Als je bijvoorbeeld echt van die knal kleuren gebruikt dan valt dat veel meer op dan de rest van het plaatje. Kleren op kleur met elkaar afstemmen is ook altijd heel leuk!

HorseTalkNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 10:04

Ik had laatst ook een fotoshoot gehouden met 2 vriendinnen.
Dichte schoenen, een cap (!), ik had een naveltruitje omdat het nog al warm was.
Je moet het zelf verzinnen maar hou het een beetje basic, dus geen hele slingers ofzo voor de veiligheid.

Groetjes

Isabelxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 10:22

Ik vind het altijd zo leuk met vingerverf je paard beschilderen, als indianen thema zegmaar. En anders kleding afstemmen ja, mooi gewassen paard en miss leuke setjes aanproberen?

HorseTalkNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 10:25

Isabelxx schreef:
Ik vind het altijd zo leuk met vingerverf je paard beschilderen, als indianen thema zegmaar. En anders kleding afstemmen ja, mooi gewassen paard en miss leuke setjes aanproberen?

Ja dat is wel leuk!
Let er alleen op dat je het met verf op waterbasis doet! Dat is heel belangrijk! Anders krijg je het er bijna tot niet meer af.

groet