Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Andere paard komt uit de UK daar verwacht ik dus niets van te horen. Zou het daarentegen wel leuk vinden om nog veulen foto's te ontvangen. Heb hem als jaarling gekocht. 
Prrrr schreef:Lijkt me heel erg afhankelijk van de omstandigheden. Ik denk dat zo nu en dan contact met een fokker iets heel anders is dan contact met iemand die een hele waslijst van eisen aan de nieuwe eigenaar meegeeft.
Als je een paard hebt gekocht van een fokker en er hoog de sport in mee bent gekomen dan begrijp ik best dat je af en toe laat weten dat 'dat lieve kleine veulentje nu ZZ-Zwaar loopt' of iets in die richting, maar een eigenaar die iedere maand een foto van haar oude paard wilt... Nee ik zou er gek van worden. Ik heb geen eigen paard maar ik ken de persoon waar ik een paard van koop (waarschijnlijk) niet en omdat ik haar paard heb gekocht betekent niet dat ze mijn beste vriendin is. Het is nu mijn paard en als je hem in de gaten wilt houden had je een leaser moeten nemen...
) maar meer omdat ik zelf niet bij de verkoop ben geweest destijds en heel graag wilde weten of ze nog steeds op het fijne plekje stond. Uiteindelijk de merrie ook gevonden, en het was heel erg fijn om te zien dat ze nog steeds op dezelfde plek stond als waar ze naartoe verkocht was en dat gaf een groot gevoel van rust. Ik denk niet dat ik zou vragen of ik d'r op mocht zoeken o.i.d. maar ook omdat ik denk dat ik zelf dan in een hysterische huilbui terecht kom
Probeer haar op de hoogte te houden van hoe het ermee gaat en soms kom ik nog wel eens advies vragen. Ook erg fijn contact.
. Elke maand een foto.. nee.. Ik heb m'n paard verkocht, aan echt zulke lieve mensen. Had geen beter huis kunnen wensen. Ik ben 1 keer langs gegaan, heel gezellig en leuk hem weer te zien. Af en toe krijg ik van haar een berichtje met een leuk filmpje of foto, dat vind ik echt super leuk! Maar elke maand zou echt niet hoeven.. Helemaal niks meer horen lijkt me ook jammer, ben toch wel benieuwd hoe het ze vergaat. Dus een middenweg hierin is het beste voor mij. Aleeneh schreef:Wij hebben een groepsapp met de oude eigenaar en zijn bijrijder, zodat we af en toe op eigen initiatief foto'tjes kunnen doorappen en kort vertellen hoe het met haar gaat. Dat vinden ze helemaal geweldig. Ze zijn ook nog een keertje langsgekomen om te kijken hoe ze er bij staat en we hebben toen een buitenritje gemaakt. We hebben zelf het initiatief genomen om dit te doen; zij zijn heel betrokken en wij vinden dat niet erg.
Met de fokker van onze andere merrie heb ik ook af en toe nog contactProbeer haar op de hoogte te houden van hoe het ermee gaat en soms kom ik nog wel eens advies vragen. Ook erg fijn contact.
maar ik heb hem idd rechstreeks
zijn vrouw is mijn leeftijd en wij hebben vaak de grootste lol.