pony/paardenkamp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MariskaDream

pony/paardenkamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 06:28

Hallo beste leden van Bokt,

Volgende zomervakantie zou ik graag met een groepje vriendinnen op een ponykamp willen. Maar heb je een geldig fnrs ruiterpaspoort nodig Om daar aan deel te kunnen nemen?
Ik heb namelijk 9 jaar lang paardgereden bij een fnrs manege (maar vanwege omstandigheden moest ik helaas stoppen :( )
Dus mijn ruiterpaspoort is waarschijnlijk verlopen. :(
Weet een van jullie of je het ruiterpaspoort ook opnieuw kan verlengen/aanvragen? (Ik gebruik hem nu ongeveer al 3 jaar niet meer) ik zit er ook aan te denken om in de toekomst, als het mocht lukken weer te gaan paardrijden.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Met vriendelijke groeten,

Mariska

Mariett
Blogger

Re: pony/paardenkamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 06:34

Nee hoor, die heb je niet nodig als je op ponykamp gaat! Misschien hele specifieke maneges oid, maar ik heb er nog nooit van gehoord en ik ga al een paar jaar naar ponykampen ;)

cathyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 06:37

Volgens mij heb je geen ruiterpaspoort nodig om op ponykamp te gaan, je kan je gewoon aanmelden voor ponykamp en als je het zeker wilt weten dan kun je de manege waar je op ponykamp gaat een mailtje sturen? Die zullen het waarschijnlijk wel het beste weten! :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 06:48

Omdat dit topic op PP thuis hoort vanwege vraag ponykampen irt ruiterpaspoort ga ik dit topic verplaatsen.

BRT → PP

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 20:54

bij de manege waar ik rijd is dat niet nodig maar bij een ander misschien wel dat licht dus gewoon aan welke manege maar bij de meeste denk ik niet hoor :) gwn vragen dus