Ook ik wil mij even voorstellen. Ik ben Nicole en dit is mijn paard Storm (2009). Een 6 jarige ruin (fjord x andalusier). Hij is nu bijna anderhalf jaar van mij en het gaat erg goed met hem.
Storm staat 24/7 zomer en winter buiten in een paddock paradise met schuilstallen en schuilmogelijkheden. Hij is op jonge leeftijd redelijk zwaar dressuurmatig getraind waardoor ik in het begin vooral gewerkt heb aan 'lol' hebben met hem! Het plezier in werken terug krijgen en niet meteen naar beneden duiken (hij liep snel té diep). Ook ben ik fulltime bitloos gaan rijden met hem (zijn vorige eigenaar was hier al mee begonnen en reed ook nog wel met bit).
Een paar foto's.
Lekker 24/7 buiten met z'n 5 vriendjes:

In de zomer is hij wit met zwart/grijze delen

In de winter word hij geel (dit was toen ik hem net had, hier heeft hij namelijk nog een bit in. Na 2 weken zijn we bitloos gaan rijden.

Zijn grootste hobby, voetballen!! Kan hij ook onder het zadel, word ie super fanatiek!

Tijdens een stalkampioenschap(je) deden we een spaanse kür op muziek (bitloos)
Let niet op mijn handen, was een beetje lastig vasthouden met waaier én teugels

Ons eerste concours, B Dressuur (bitloos)

Maar het allerliefste.....rijden we lekker buiten

Ben benieuwd wat jullie van hem vinden.
De rijfoto's zijn allemaal niet recent. Ik ben op dit moment (hoog)zwanger en over 4 weken uitgeteld. Door ernstige bekkeninstabiliteit al vanaf januari niet meer mogen/kunnen rijden. Ik hoop over een maand of 3 week op zijn rug te mogen zitten

Hij word nu tijdelijk bijgereden en ik doe veel grondwerk met hem.