Help me iemand die het verdient blij te maken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lenthetje

Help me iemand die het verdient blij te maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 09:17

Hoi Allemaal!
Ik ben Lenthe Schutten, mijn zusje word morgen 17 jaar nu was ik bezig om voor haar een supriseparty te organiseren maar dit kan waarschijnlijk niet doorgaan omdat er te weinig mensen kunnen komen, dit was geplant voor zaterdag 27 juni.
Maar eerst zal ik even wat vertellen over diede,

Diede word dus 17 jaar, ze heeft het lang niet altijd gemakkelijk gehad, altijd veel gepest, nu moet ze sinds vijf jaar leven met een zus die chronisch ziek is en daardoor kunnen we veel dingen niet doen, en sinds een half jaar heeft ze zelf ook medische problemen, mijn zusje verdient dus echt een mooie dag!

Nu heb ik jullie hulp nodig met het bedenken van een onvergetelijke verjaardag, misschien kun je helpen me iets te bedenken (betaalbaar) of kun je zelf iets toevoegen (zoals een fotoshoot als je fotograaf bent etc. )

Ik heb dus echt jullie hulp nodig ik zou het heeeeeel erg op prijs stellen als iemand dit in andere forums voor mij kan zetten , (ik heb zelf nog niet genoeg berichten geplaatst!)

mijn mailadres is lenthe.schutten@hotmail.com, en ik ben iedere dag te bereiken via facebook (lenthe schutten)

Alsjeblieft help mij om 27 juni onvergetelijk te maken!!!!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 10:00

Dit topic wordt gesloten in verband met verkeerd geplaatst en omdat TS te weinig nuttige posts heeft om het topic naar het juiste forum te verplaatsen.