Het begon vorige zomer... ik was lekker aan het voet ballen en hing aan een doeltje. Ik slingerde gewoon wat maar toen opeens BOEM! Ik had heel erg veel pijn en mijn arm stond scheef
. Direct naar het ziekenhuis gebracht en het bleek een moeilijke breuk te zijn en ik moest dus geopereerd worden... Er moesten pinnen in er werd gezegt dat in de herftsvakantie ze er weer uit mochten
. Het werd in het echt pas de kerstvakantie
. Ik mocht vanaf de eerste operatie 3 maanden niet paardrijden
. Maar ik overleefde het net
. Naja pinnen eruit en klaar, 2 weken niet rijden en dan er weer tegen aan. Toen kwam er een hele gladde week en je raad het al, ik viel, alweer
. Ik kon niet meer lopen en dus maar weer naar het ziekenhuis. De dokters zagen niks alleen verekte enkelbanden. Dus 4 weekjes niet paardrijden, DACHT ik
. Worden ik de volgende dag gebeld blijkt er toch een breuk te zitten. Ik dacht oke dan maar 2 weekjes erbij maar het werd nog erger. Het bleek nog ernstiger gebroken te zijn en de vraag was of de operatie echt goed zou lukken. Er was een ieniemienie botje in 3 stukjes gebroken dus schroef erin. Na 3 maanden eindelijk weer paadrijden
. De operatie is best goed gelukt! Maar nu 1 maand later heb ik mijn pols zwaar gekneusd dus 3 weken rust! Weer geen paarden
. Heeft misschien iemand een leuk idee wat je met 1 arm nog een beetje kunt doen met een haf
. sorry voor het best lange verhaal maar ik vind het nu een beetje vervelend worden
Of een pechvogel? 
minimaal 3 dingen per jaar