help mij een trailer te winnen!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

odensie

help mij een trailer te winnen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 13:31

Hallo allemaal,
Ik kan een super mooie trailer winnen, maar ik kan dit niet alleen! Ik heb jullie hulp dus hard nodig en vroeg me af of jullie op mij wouden stemmen!!

Hoe kun je stemmen?
Stap 1: Ga op facebook naar: Deboer-aanhangwagens Pesse
Stap 2: Klik op de foto van Lisanne Theunissen (paard met balkje voor de ogen want wil niet herkend wouden met huidige trailer)
Stap 3: LIKE de foto!!! :) (Let op; niet het bericht liken maar de foto)

Waarom ik wil winnen?
Ik heb sinds een jaar mijn top paard Cilonka en we rijden sinds oktober regelmatig wedstrijden! In 1 jaar tijd zijn we een combinatie geworden en inmiddels rijden we L2 dressuur, L springen en B sgw.

Helaas heeft onze trailer z'n beste tijd wel gehad, maar een nieuwe trailer is gewoon ontzettend duur! Deze actie komt dus als geroepen!!

Ik hoop dat jullie op mij willen stemmen en ik wil jullie daar ook alvast voor bedanken!!

Liefs, Cilonka en Lisanne

Anonymous86

Re: help mij een trailer te winnen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:35

Dit hoort thuis op de markt. Reclame of likes vragen in een topic op bokt is niet toegestaan. Ik tem even

odensie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 13:36

Dit is de foto!! :)

Mocht je meer foto's willen zien, neem dan gerust een kijkje op mijn Facebook pagina

odensie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 13:36

Rianne1994 schreef:
Dit hoort thuis op de markt. Reclame of likes vragen in een topic op bokt is niet toegestaan. Ik tem even

Zet ik het daar even neer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:37

Referral topics en wedstrijden Topics en/of posts die alleen voor de topicstarter van belang zijn en voor de rest van Bokt geen waarde hebben gaan ook op slot cq. worden verwijderd. Dit geldt met name voor ‘referral links’, links waarvoor een gebruiker als er op geklikt wordt wat krijgt, bijvoorbeeld credits. Ook als je meedoet aan een wedstrijd en stemmen nodig hebt is het niet toegestaan om om stemmen te vragen, weer om dezelfde reden: het heeft alleen voor jou zin, de rest van Bokt heeft er niets aan.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 14:04

Stemtopics zijn op het forum niet toegestaan, daarom hier een slotje.