Morgen vaderdag...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ItsAnniek

Morgen vaderdag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 21:27

Oké, ten eerste, ik weet dat dit niet het goeie forum is maar ik heb nog niet overal toegang en ik moet dit nu echt even kwijt. :(

Morgen is het dus vaderdag en wij geven altijd cadeautjes, maar nu ben ik dus zo verschrikkelijk dom geweest om een cadeautje vergeten te halen... Wat moet ik nu doen?! ;(

Anoniem

Re: Morgen vaderdag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 21:28

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 21:28

Maak een ontbijtje op bed of zeg tegen je vader dat je hem meeneemt naar een film :) of goedkoper, maak een bonnenboekje die hij kan gebruiken om jou bv het gras te laten maaien, de auto schoon te maken etc.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 20-06-15 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 21:29

Een bon maken die hij elk gewenst moment kan inleveren? Bijv. samen dagje weg, of dat je zijn liebelingstaart bakt.. you name it!

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 21:29

Heb het er met je vader over.

Ik heb er 2 week over gedaan om een goed cadeau te zoeken en ik heb nu nog steeds niet. Ik ben naar een luxe slijterij geweest want ik weet dat hij whisky erg lekker vind. Maar daar hebben ze zo veel dat ik niet meer wist wat ik moet kiezen dus ben met lege handen vertrokken. Verder is hij dol op planten maar ik vraag me af welke planten hij niet heeft. Ik geef hem altijd iets van planten dus vond ik zo afgezaagd. Het zelfde geld voor een pet en al die andere spullen.

Ik heb dus ook geen idee wat ik mijn vader moet geven. Heb het er net met hem over gehad en hij vond het helemaal niet erg. Binnenkort gaan we samen iets uitzoeken :D