Voor mijn studie zit ik samen met Stefanie (nanoetje, op bokt) momenteel een paar maanden in Oostenrijk. Het is hier echt super en het is echt 'Times flyes when you are having fun'!
Want over een paar weekjes zit onze tijd hier er al weer op.
Ik heb al veel leuke dingen hier gedaan, maar iets waar ik vanaf het begin al naar uit keek was de Haflinger World Horse Show (ook wel Weltausstellung genoemd) in Ebbs. Dit is een evenement dat één keer in de vijf jaar plaats vind en waar Haflingers van over de hele wereld naar toe komen. Zelf ben ik alleen naar de show avond geweest en niet naar de keuringen. Maar heb er nog wel een stukje van gezien, wat een gave paarden liepen er tussen! En ik heb nog nooit zoveel Haflingers bij elkaar gezien.
Tijdens de show werden verschillende disciplines uit de paardensport met Haflingers uitgevoerd. Ik heb de hele avond met een glimlach van oor tot oor zitten kijken. Het was allemaal zo goed op elkaar afgestemd en elke rijder deed zijn of haar onderdeel met volle overgave.
Tijdens de ongeveer 2 uur durende show heb ik dus ook flink wat foto's gemaakt. En ik vond het toch wel waard om er een topic van te maken.
Ik heb de foto's gemaakt met mijn Nikon D7100 en mijn Nikkor 70-200 2.8 VR2 lens.
Het was moeilijk kiezen uit de vele foto's, dus voor de gene die meer foto's willen zien. Ze staan ook op mijn facebookpagina https://www.facebook.com/SamanthaVFotografie
(In het album staat ook een linkje naar een album op de website met nog meer foto's)
1.

2.

3.

4.
5.

6.

7.
8.

9.

10.

11.

12.