Wat was het gaaf om deze geweldige dieren langs te zien rijden en aan het werk te zien, wat een prachtig mooie paarden!
Ik heb enorm genoten deze middag en wil graag een aantal foto`s met jullie delen die ik gemaakt heb!
Ze zijn de middag begonnen met het rijden van een spiegelparcours. 2 Combinaties rijden tegen elkaar hetzelfde parcours, dit doen ze 2x, wie uiteindelijk de snelste tijden heeft en de minste balletjes van de pionnen wint vanzelfsprekend.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Ze zijn de dag geëindigd met een show van authentieke rijtuigen. Erg mooi om te zien en weer eens wat anders dan die marathon wagens!
8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

En de volgende foto even in een linkje, zo kunnen jullie zien hoeveel deelnemers er die dag naar Haps gekomen zijn om hun prachtige paarden te laten zien!
http://imageshack.com/a/img673/2223/1FOQEh.jpg
Bedankt voor het kijken!
Fototechnische tips, graag, maar houdt er rekening mee dat ik eigenlijk net begonnen ben me wat meer te verdiepen in de fotografie en ik doe het vooral omdat ik het ontzettend leuk vind om foto`s te maken! Ik ben in ieder geval van plan om nog een hoop te gaan oefenen!