Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fleur_a schreef:ik doe het eigenlijk bijna altijd. En zo'n 1x per maand in een goed sopje totdat ie weer helemaal blinkt. Jij gebruikt toch ook elke dag een schone tandenborstel? Dan heeft het paard daar ook recht op.

Esmee_98 schreef:Fleur_a schreef:ik doe het eigenlijk bijna altijd. En zo'n 1x per maand in een goed sopje totdat ie weer helemaal blinkt. Jij gebruikt toch ook elke dag een schone tandenborstel? Dan heeft het paard daar ook recht op.
Dit is een beetje een vreemde vergelijking...
Een tandenborstel haal ik langs mijn tanden om te zorgen dat mijn tanden schoon worden en om te zorgen dat ik geen gaatjes krijg.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn bit gebruik ik hier niet voor
Is iets heel anders.
Ben wel met je eens dat een bit schoon moet zijn
Romywils schreef:Bestek spoel (was) je toch ook altijd af na gebruik, je stopt toch ook geen vuil bestek in je mond? Bit afspoelen hoort bij t opruimen van je spullen, meestal is t ook best vies als bit uit de mond komt dus ff afspoelen en gelijk sperriempje/neusriem meepakken

Fleur_a schreef:ik doe het eigenlijk bijna altijd. En zo'n 1x per maand in een goed sopje totdat ie weer helemaal blinkt. Jij gebruikt toch ook elke dag een schone tandenborstel? Dan heeft het paard daar ook recht op.
of bedoel je gewoon dat je m afwast..
Zeepsop schreef:Ik maak mn bit altijd schoon, vind ik zelf ook wat frisser namelijkFleur_a schreef:ik doe het eigenlijk bijna altijd. En zo'n 1x per maand in een goed sopje totdat ie weer helemaal blinkt. Jij gebruikt toch ook elke dag een schone tandenborstel? Dan heeft het paard daar ook recht op.
Ennuhh offtopic maar ik gebruik niet elke dag een schone tandborstelof bedoel je gewoon dat je m afwast..