Hoi
Laat ik mezelf eerst even voorstellen.
Ik ben Desiree, 25 jaar. Samen met mijn vriend heb ik, al bijna 6 jaar geleden alweer een prachtig leuk kindje op de wereld gezet
.Ze heet Gabriëlla, in september wordt ze 6.
Gabriëlla is net zo gek op paarden als mamma.............. Wat vervelend!!!!!!!!!!!
Papa wordt daar wel gek van, Gabriëlla zegt altijd, volgens mij eet papa ze liever op....
maar die gaat de strijd verliezen hoor
(arme vent)Op vakanties.. uitstappen bij grotere vriendinnen.. waar je ook bent.. altijd willen verzorgen rijden of kroelen!

mei 2015 - Paardrijden op de Mustang in Zuid-Beijerland, haar nichtje rijdt daar.

mei 2015 - Ook op de Mustang, helemaal blij. Helaas wel de kleinste vd groep, vond ze zelf, ze heeft het liefst zo groot mogelijk die durfal.

mei 2015 - achterstevoren zitten is leuk, ik lijk wel een circusartiest mam!
juni 2015 - Ze is dan eindelijk officieel begonnen met lessen!!!

Ze lest bij ons in Puttershoek gewoon, heel kleinschalig, ze rijdt op zaterdagochtend met 2 andere meisjes in de les.

Pony'tje ophalen vanuit de wei

En daar ging ze!

Stappen met de voeten uit de beugels...

Ponymarkt mei 2015 in Puttershoek

Vorige week gingen ze bij bekende, Burn de mooie shetlanderpony wassen

Wat recente foto's van mijn dochter haar paardenmeisjes loopbaan haha.
Ik heb nog wel van toen ze nog kleiner was en op vakantie e.d. maar dan moet ik wat meer zoeken nog.
Bedankt voor het kijken en laat een leuke comment achter als je dat wil.
Groetjes van ons
**** naar aanleiding van wat reacties over haar schoenen, die zijn idd niet ideaal en veilig, ik ben me daar van bewust, we hopen vrijdag voor jodphurs te kunnen gaan kijken, iig zsm gaan we die regelen, dankjewel iedereen voor de bezorgdheid iig ****