Hier gaat mijn hart sneller van kloppen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dees90

Hier gaat mijn hart sneller van kloppen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 14:06

Als mama die ook een passie voor paarden heeft..... :D :D :D *\o/* *\o/* *\o/* <3 <3

Hoi :)

Laat ik mezelf eerst even voorstellen.
Ik ben Desiree, 25 jaar. Samen met mijn vriend heb ik, al bijna 6 jaar geleden alweer een prachtig leuk kindje op de wereld gezet :D .
Ze heet Gabriëlla, in september wordt ze 6.
Gabriëlla is net zo gek op paarden als mamma.............. Wat vervelend!!!!!!!!!!!

Papa wordt daar wel gek van, Gabriëlla zegt altijd, volgens mij eet papa ze liever op.... :')
maar die gaat de strijd verliezen hoor :(:) :P (arme vent)

Op vakanties.. uitstappen bij grotere vriendinnen.. waar je ook bent.. altijd willen verzorgen rijden of kroelen!

Afbeelding
mei 2015 - Paardrijden op de Mustang in Zuid-Beijerland, haar nichtje rijdt daar.

Afbeelding
mei 2015 - Ook op de Mustang, helemaal blij. Helaas wel de kleinste vd groep, vond ze zelf, ze heeft het liefst zo groot mogelijk die durfal.

Afbeelding
mei 2015 - achterstevoren zitten is leuk, ik lijk wel een circusartiest mam!

juni 2015 - Ze is dan eindelijk officieel begonnen met lessen!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Ze lest bij ons in Puttershoek gewoon, heel kleinschalig, ze rijdt op zaterdagochtend met 2 andere meisjes in de les.

Afbeelding
Pony'tje ophalen vanuit de wei

Afbeelding
En daar ging ze!

Afbeelding
Stappen met de voeten uit de beugels...

Afbeelding
Ponymarkt mei 2015 in Puttershoek

Afbeelding
Vorige week gingen ze bij bekende, Burn de mooie shetlanderpony wassen <3

Afbeelding

Wat recente foto's van mijn dochter haar paardenmeisjes loopbaan haha.
Ik heb nog wel van toen ze nog kleiner was en op vakantie e.d. maar dan moet ik wat meer zoeken nog.

Bedankt voor het kijken en laat een leuke comment achter als je dat wil.

Groetjes van ons

**** naar aanleiding van wat reacties over haar schoenen, die zijn idd niet ideaal en veilig, ik ben me daar van bewust, we hopen vrijdag voor jodphurs te kunnen gaan kijken, iig zsm gaan we die regelen, dankjewel iedereen voor de bezorgdheid iig ****
Laatst bijgewerkt door Dees90 op 17-06-15 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbiezira

Re: Hier gaat mijn hart sneller van kloppen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:08

Awww wat schattig! Ze vind het duidelijk erg leuk, grote glimlach op d'r gezicht op elke foto! Deze strijd heeft papa duidelijk al verloren! :D

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:09

Leuke foto's. Lijkt me heerlijk om met je dochter samen van de paarden te kunnen genieten :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:09

Agossie wat schattig. Onwijs leuk dat jullie samen lekker kunnen klungelen met de pony's. Jammer dat jullie niet hier in de buurt wonen, heb nog twee minimonsters in de aanbieding.

Er viel me alleen wel op dat het lijkt of haar schoenen geen profiel hebben en een soort allstars zijn. Ik zou toch een schoen nemen met meer profiel en een hakje eraan. Nu kan ze makkelijk door de beugel heen schieten.

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:12

Ahh super leuk!! Veel plezier nog samen! Zo te horen heeft de papa weinig kans om er een voetbalmeisje oid van te maken... Misschien is het toch handig om jophurs aan te schaffen... want dit kan behoorlijk gevaarlijk zijn...

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:12

Leuk dat je dochter net zo paardengek is als jij, wat wil een moeder die zelf gek op paarden is nou nog meer

wel 1 tip, trek je kind een paar goede schoenen met hak aan.
ik wil er niet aan denken wat de gevolgen kunnen zijn als je dochter met haar voet door de beugel heen schiet en blijft hangen

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 14:12

@capopjekop, ja klopt, we moeten nog jodphurs halen.
Ze hadden ze laatst alleen niet in haar maat en wil wel graag even passen.
Het staat voor vrijdag op de planning. :)
Deze schoenen hebben wel wat grove ribbels maar zijn niet geschikt idd voor het paardrijden.
Maar voorlopig is het alleen nog maar stappen en een beetje draven/hobbelen (op zo een shetje haha)

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 14:14

@Mirjam1202, bedankt voor het attent maken. Ik weet ervan idd en het wordt zo snel mogelijk geregeld. Hopelijk kunnen we vrijden even gaan.

Ze is wel keihard een Feyenoord supportertje, maar als sport, is toch echt Paardrijden hét voor haar.
Dus hij kan wel voetbal kijken met haar samen..... Maar voor de rest, pech!!! haha

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:14

Dees90 schreef:
@capopjekop, ja klopt, we moeten nog jodphurs halen.
Ze hadden ze laatst alleen niet in haar maat en wil wel graag even passen.
Het staat voor vrijdag op de planning. :)
Deze schoenen hebben wel wat grove ribbels maar zijn niet geschikt idd voor het paardrijden.
Maar voorlopig is het alleen nog maar stappen en een beetje draven/hobbelen (op zo een shetje haha)

Ahh top!

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:15

Dees90 schreef:
@Mirjam1202, bedankt voor het attent maken. Ik weet ervan idd en het wordt zo snel mogelijk geregeld. Hopelijk kunnen we vrijden even gaan.

Ze is wel keihard een Feyenoord supportertje, maar als sport, is toch echt Paardrijden hét voor haar.
Dus hij kan wel voetbal kijken met haar samen..... Maar voor de rest, pech!!! haha

Zie nu pas dat je op mijn reactie al had gereageerd... maar goed dat je gaat passen vrijdag! Is toch een veiliger idee... haha! Haha super leuk! Leuk zo'n dochtertje!

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 14:15

@nijland, bedankt voor je reactie. We gaan waarschijnlijk vrijdag kijken voor jodphurs. Ze hadden ze laatst niet in haar maat. Ik weet idd van de risico's en het nut van jodphurs. Maar bedankt hoor :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:17

ITP -> RIJ-ITP

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 14:23

Ik heb zelf ook altijd pony's en paarden gehad, toen ik 3 jaar was samen met een vriendje een shetlandertje. Toen ik 7 was kreeg ik mijn eerste echte palomino welsh x new forest...
Uiteindelijk nog een shetje en een Haflinger erbij en een Gelderse.
Nu al vanaf mijn 19e niks.. Helaas.. Maar komt goed :)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:25

capopjekop schreef:
Agossie wat schattig. Onwijs leuk dat jullie samen lekker kunnen klungelen met de pony's. Jammer dat jullie niet hier in de buurt wonen, heb nog twee minimonsters in de aanbieding.

Er viel me alleen wel op dat het lijkt of haar schoenen geen profiel hebben en een soort allstars zijn. Ik zou toch een schoen nemen met meer profiel en een hakje eraan. Nu kan ze makkelijk door de beugel heen schieten.

super schattig die leeftijd en pony's altijd :D

wel sluit ik mij hierbij aan, vooral omdat ze haar voeten ook best ver in de beugels had kreeg ik ook een beetje rillingen van de gympies. maar dat komt omdat ik zelf als kind er een keertje afgekiepert ben waarbij mijn voet op het laatste moment gelukkig losschoot.. kan mij dat nog voor de geest halen alsof het gisteren was, ook al zijn we inmiddels al zo'n 28 jaar verder. blij dat je gaat kijken voor ene paar fijne jophurtjes.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:07

Dees90 schreef:

Er is nog hoop, ik was vroeger helemaal paardengek, maar voetbal inmiddels ook. Prima te combineren haha

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:11

capopjekop schreef:
Dees90 schreef:

Er is nog hoop, ik was vroeger helemaal paardengek, maar voetbal inmiddels ook. Prima te combineren haha

Hier hetzelfde! *\o/*
Wat een super schattige foto's! Echt heel lief.
Hoop dat mijn kinderen later ook gek zullen zijn op paarden!

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 19:25

Bedankt voor de reacties!
Zaterdag kunnen we hopelijk foto's maken met jodphurs. :D

@capopjekop, zal het doorgeven aan haar papa haha.

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:30

Ach, superschattig zo'n klein meisje met kleine pony'tjes :D

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:03

Wat leuk! Heerlijk dat ze ook zo enthousiast is met de paardjes.
Ik woon zelf ook op puttershoek en rij vaak langs die manege. Lijkt me heerlijk voor zo'n kleine om daar te lessen!

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 07:06

@helenalena even in je profiel gekeken, sta je bij de maasdamse/hoeksedijk ergens?

Enthousiast is ze zeker, en hoop dat ze dat blijft. Voorlopig droomt ze iig ook over een eigen pony.
Ze zegt vaak: Mam, als we nou een paardje kopen, eigenlijk net te klein voor jou, en net te groot voor mij. Kunnen we er samen voor zorgen en kost het maar 1x centjes... Haha lekkerding!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 22:39

Ik rij trekpaarden voor een boer in Zuid Beijerland...
ahhh.. De schat! Heerlijk als ze zo met je meedenken.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 02:22

ja , die heeft het ook :D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 04:31

Wat is ze leuk bezig met die pony's! :D Heerlijk verslagje!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 05:41

Heerlijk dat je samen met je dochter zo kan genieten van de paarden!! <3

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 07:23

Wat leuk :D