Mijn knappe 4 jarige dikkie weer eens ITP

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xtamarak

Mijn knappe 4 jarige dikkie weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 13:47

Hallo bokkers, de laatste keer dat ik een topic maakte is geloof ik al weer 2 jaar geleden dus het werd weer eens tijd om mijn knappe haflinger Karel te laten zien.

Afbeelding <3

Karel is een net 4 jarige haflinger ruin waarvan de ouders onbekend zijn. Vorig jaar ben ik samen met mijn moeder ( die vroeger hoog in de springsport reed) begonnen met Karel te beleren onder het zadel. Dat ging zoals we eigenlijk al verwachten zonder problemen! Eerst 2x een zadel opgehad en daarna een keer opgestapt, rondjes polder gereden en gewoon in de bak. Hij vind alles goed en heeft nog geen stap verkeerd gedaan mn lieve vriend.

De eerste keer op zijn rug <3
Afbeelding
Een bijzonder moment om na meer als 2 jaar naast hem te hebben gelopen eindelijk op zijn rug te zitten _/-\o_

Al snel daarna volgde ons eerste rondje polder, wat onwijs goed ging omdat hij al gewent is om veel buiten te wandelen en nergens van onder de indruk is;
Afbeelding

Ook hebben we in de bak geoefend met de rest. Sturen, stoppen draf enzovoort. Ook dit ging allemaal heel erg goed! In het begin nog aan de longeerlijn maar na 10 minuten konden we het zelf wel! Draven was vooral voor mij erg wennen omdat ik een S bocht in mijn rug heb en daardoor scheef ben, was het moeilijk om beide benen goed in mijn zadel te houden. Maar elke keer ging dit beter en door het geweldige karakter van Karel kan ik dit zonder bokken/gek doen oefenen.
Afbeelding

Verder doen we vooral rustig aan omdat hij nog zo jong is en ik moet opletten met wat ik doe ivm mijn rug. Longeren doen we regelmatig en dit doet hij heerlijk ontspannen;
Afbeelding

Met af en toe een gekke bui ; *\o/*
Afbeelding

Ook als fotomodel doet hij het erg goed :j

Afbeelding

Maar hij is vooral mijn allergrootste liefde, vriend & clown 1e klas
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een berichtje vinden wij leuk!! :j :+

AlissaY

Re: Mijn knappe 4 jarige dikkie weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 16:16

Wat een leukerd! En wat leuk dat je ondanks je rug zoveel met hem doet :)

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 16:19

Wat een superleuk beestje !!

Lunameyza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:46

Wat een mooierd!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:33

Wat een leukerd. Idd wel een beetje dikkie dik ;) Maar dat veranderd misschien wel als je wat meer met hem gaat doen.
Het is nu al leuk dat je zo lekker met hem bezig kan en hij tot nu toe gewoon alles goed oppakt :D

xtamarak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 11:00

Dankjewel! <3 @Chasey ja als we weer meer aan het werk gaan gaan de vetjes er vanzelf weer af :j