1| Knap kind

Ja phoeeee wat gaat het hard zeg.
Nog 2 weken en ze is alweer 4, ze is alweer 2 maanden onder het zadel en mevrouw groeit lekker door.
Door mijn school en vooral door mijn stage heb ik de laatste maanden niet zo veel tijd voor Giv gehad. Ik kon maar 3 dagen in de week op stal zijn, de andere dagen deed mijn moeder Giv. Giv vond het gelukkig wel prima, ze stond toch te genieten op de wei.
Maar 2 maanden geleden kwam het er dan toch op neer, Giv moest aan het werk. Ze werd te dik en ze werd te opdringerig naar stalgenoten toe die in de wei kwamen. Ze verveelde zich en wilde ook graag werken. Zij was er al even klaar voor, toen ik nog

Maar we hebben het gedaan en ze is in 2 maanden met sprongen vooruit gegaan!

Ook schiet ze weer de lucht in, vind ik heeeel vervelende
(dus niet
)Kijk mee naar mijn knappe meisje

2| Knuffelen in de wei hebben wij altijd tijd voor! Aan aandacht zal het haar niet ontbreken

3| Ze kijkt ook steeds wijzer uit haar ogen

4| Met z'n 3tjes knuffelen zijn we ook gek op

5| En mama en kind zijn nog altijd even gek op elkaar

6| Onze 2e keer los in de bak les. Ze was braaf en moe

7| En onze 3e keer los in de bak, helemaal alleen zonder andere paarden! En ze is zó braaf

8| Onze 2e keer in galop!

9| Team roze

10| Prada en Giv samen longeren, ze zijn zo leuk samen

11| Ze word echt groot

12| Ja en natuurlijk blijft mijn liefde voor setjes bestaan, dit keer chique in navy!

13| En nog meer mama knuffels....

14| Pretty in PINK

15| En als jong paard heerlijk blij in de wei!

Gister heb mijn laatste stage dag gehad dus vanaf nu alle tijd om samen verder te gaan vanaf waar we nu zijn gekomen in 2 maanden. Ik kan niet wachten

Tot de volgende keer!