Vandaag weer eens in de bak gereden met mijn 15 jarige merrie Lotus.
Ze is van de winter behoorlijk spierbevangen geweest en daardoor is ze nu nog steeds niet helemaal terug op conditie. We rijden veel buiten, maar zo'n 1 keer per week probeer ik toch wel een rondje in de bak mee te pakken. We zijn in de bak nog niet zo heel lang weer aan het werk, dus we doen nog rustig aan.
Miranda (Heranda) was mee om foto's te maken, thanks daarvoor!

Lotus was redelijk hyper van de wind en nadat ze spoken hoorde, was ook alle ontspanning verdwenen, en heb ik die de rest van de tijd ook niet echt meer 100% terug gehad..
Ik weet dat Lotus te dik is, maar ik heb stille hoop dat ze, wanneer ze weer helemaal op conditie is, dan ook wat kilootjes afvalt.
Verder onze punten:
- Mijn houding. Ik heb de neiging om soms wat voorover te vallen (hier heb ik vandaag extra op gelet) en om in stoelzit te gaan zitten.
- Lotus gaat snel te diep lopen. Ze is heel voorwaarts en krult zich dan op. Tips om dit te verhelpen, zijn van harte welkom!

[1]

[2]
[3] Neusje mag er hier meer uit. Ik doe overdreven mijn best om recht te zitten.

[4] Rijtechnisch is deze foto 3x niks, maar hier liep ze zich nogal druk te maken, waardoor het wel een woeste foto is geworden..

[5] Inzet kleine volte, hier kantelt ze wat en protesteert ze wat omdat ze het lastig vindt te buigen..

[6]

[7]

[8] Hier kantel ik weer naar voren...

[9]
En op de terugweg van de bak naar stal, nog even een nieuw paadje ontdekken en poseren..

[10]

[11]

[12]