Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xLeonietje schreef:Nou dan begin ik wel!
Ik heb een hele leuke verzorgpony, genaamd Irana! Ik doe haar nu pas 5 maandjes maar ben al helemaal gek op haar! Ze is een hele leuke NRPS merrie van 15 jaartjes oud, verder is ze een echt draakje! Ze vind het heel leuk om als je niet oplet je een duwtje in de rug te geven en vind het heerlijk om lekker te rennen. verder is ze een hele goede dressuurpony en is ze echt heel braaf!
[ [url=m/islTeP.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wL8dMO.jpg]Afbeelding[/url] ]
(maar ook een draak) ze heet joukje en is 5/6 jaar en loopt nu ong. 1/2 jaar mee met de lessen. ze is echt een foppony
alles wat ze ziet wilt ze natuurlijk eerst uittesten(uitproberen of je er op kunt staan,of het een lekker smaakje heeft enz. haha
maar ze kan ook super lief zijn
maar soms wilt ze wel wat lui zijn(fjord
horsefriend9 schreef:ik weet niet hoe je een foto plaats maar goed dan doe ik het niet![]()
mijn lievelings poown is een fjordxhalflinger en echt een schatje![]()
(maar ook een draak) ze heet joukje en is 5/6 jaar en loopt nu ong. 1/2 jaar mee met de lessen. ze is echt een foppony
alles wat ze ziet wilt ze natuurlijk eerst uittesten(uitproberen of je er op kunt staan,of het een lekker smaakje heeft enz. haha
![]()
en heeft ze zulke mooie ogen![]()
![]()
Suuskeee schreef:Mijn lievelingspony op de manege is Maximus![]()
Heel erg lief maar onder het rijden best druk, hij kan heel goed springen.
[ Afbeelding ]

_Milo schreef:Mijn lievelingspaard is Calandra van de Doorsneeweg.
Ze is een drumhorse van 8 jaar oud, 1.73 hoog, dressuur ingereden en een echte trut.
Ze is heel lief hoor, maar ze is constant aan het uittesten. Wat ik zelf heel leuk vind want daar leer je veel van en leer je ook je eigen grenzen enzo.
Tevens is ze gek op knuffelen, maakt graag de rits van je jas voor je open en kijkt altijd in je capuchon of daar wat lekkers inzit
[ [url=m/J1WWbP.jpg]Afbeelding[/url] ]
ItsAnniek schreef:horsefriend9 schreef:ik weet niet hoe je een foto plaats maar goed dan doe ik het niet![]()
mijn lievelings poown is een fjordxhalflinger en echt een schatje![]()
![]()
en heeft ze zulke mooie ogen![]()
![]()
Leuk verhaal! Een fjord x haflinger vind ik nog steeds één van de leukste combi's!
die zijn (meestal) zo lekker eigenwijs
hahaha

. Veder vind hij het niet fijn als hij mensen niet kan vertrouwen, dan word hij chagrijnig en gemeen, maar als hij weet dat je lief voor hem bent is hij dat ook voor jou
. Vroeger was ik best bang van hem, maar nu vind ik hem een schatje

.
LexieFlexie schreef:[ [url=m/ReavHN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn lieveling's pony heet Lex, hij staat op Manege Zandeind. Hij is een echte held op sokken en vind langzaam lopen en stilstaan maar niks. Het lieft begint hij met een rondje galop. Veder vind hij het niet fijn als hij mensen niet kan vertrouwen, dan word hij chagrijnig en gemeen, maar als hij weet dat je lief voor hem bent is hij dat ook voor jou
![]()
![]()
. Vroeger was ik best bang van hem, maar nu vind ik hem een schatje