Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik kom, moeten ze aan het werk
Maar ergens mist hij me toch, want hij hinnikt twee keer zo hard als ik een dagje niet geweest ben
) en kan ik niet zonder vervoer van iemand anders naar de paarden toe. Nu voel ik me niet alleen schuldig tegenover die gehaktbal maar ook tegenover de eigenaresse want die moet nu iedere dag alles zelf doen. Terwijl het inmiddels normaal is dat ik gewoon dagen op me neem zodat ze ook eens vrij heeft.
). Ik ga zelden niet omdat ik geen zin heb, ik heb wel altijd iets anders te doen. Of dat nou werk is of schoonmaken. Dan kan ik het ook beter rechtvaardigen voor mezelf, haha.
Heb haar 6 jaar nu, al van 8 maanden oud. Maar ze is ambitieus, graag aan het werk en ik heb haar nog steeds niet beleerd en steek mijn geld liever in mijn Tinkers. Dus beleren gaat hem niet worden. Ze is te eenkennig voor een verzorger en daar sta ik sowieso niet op te wachten, wil geen vreemden op het erf (veel slechte ervaringen). chimello schreef:Ik heb de knoop doorgehakt om wegens tijdproblemen mijn Quarab te koop te zetten. Ik ben iedere dag bij m'n paarden maar ik doe er verder ook niets mee. Ook al staan ze 24/7 in kuddeverband buiten zie ik haar toch liever bij iemand die wel tijd voor haar heeft. Dus zo ga ik er mee omHeb haar 6 jaar nu, al van 8 maanden oud. Maar ze is ambitieus, graag aan het werk en ik heb haar nog steeds niet beleerd en steek mijn geld liever in mijn Tinkers. Dus beleren gaat hem niet worden. Ze is te eenkennig voor een verzorger en daar sta ik sowieso niet op te wachten, wil geen vreemden op het erf (veel slechte ervaringen).
.
Destination schreef:Femek2902 schreef:Ik heb hier inderdaad ook last van. Ondanks dat ponylief dag en nacht op de wei staat en het daar prima naar zn zin heeftMaar ergens mist hij me toch, want hij hinnikt twee keer zo hard als ik een dagje niet geweest ben
Beeld jij je dat niet gewoon in?
Maar geloof van niet.. Vanmiddag deed tie het dan niet, maar de vorige twee-drie keer dat ik een dag niet geweest ben kwam ie toch echt naar me toe gelopen en keek en hinnikte hij toen ik hem riep terwijl ik nog buiten de wei liep, en dat doet tie normaal gesproken niet. Citaat:Zou kunnenMaar geloof van niet.. Vanmiddag deed tie het dan niet, maar de vorige twee-drie keer dat ik een dag niet geweest ben kwam ie toch echt naar me toe gelopen en keek en hinnikte hij toen ik hem riep terwijl ik nog buiten de wei liep, en dat doet tie normaal gesproken niet.
alice0cullen schreef:Citaat:Zou kunnenMaar geloof van niet.. Vanmiddag deed tie het dan niet, maar de vorige twee-drie keer dat ik een dag niet geweest ben kwam ie toch echt naar me toe gelopen en keek en hinnikte hij toen ik hem riep terwijl ik nog buiten de wei liep, en dat doet tie normaal gesproken niet.
Ik denk dat een paard je ergens wel degelijk kan missen. Natuurlijk niet zo bewust als mensen maar je bent toch een lid van zijn kudde zeg maar en die merken het wel als het baasje een dag niet komt
), maar ben ik er maar een uurtje/paar uurtjes per dag. De rest van de tijd is hun kudde hun leven.Esther43 schreef:Ik ken het heel goed! Hij staat lekker met vriendjes buiten en heeft een goede bult hooi van mij gekregen maar toch voel ik me schuldig dat ik niets met hem heb gedaan. Wel een aai over zijn bol maar verder niet. Denk dat het hem geen donder uitmaakt maar dat maakt mijn schuldgevoel blijkbaar niet uit
Leeuwnie schreef:Even zwart - wit : Mijn paarden maakt het geen bal uit of ik wel of niet kom. Als ze maar voer krijgen. In hun kudde. En hun benen kunnen strekken op weiland of paddock. En groot gelijk hebben zeAls ik kom, moeten ze aan het werk