Dit is mijn lieve merrie, vlak na dat ze verhuisd is, we rijden af en toe op de wei maar gaan ook af en toe te voet naar de trainingspleinen om les te volgen. Het is maar een kwartiertje stappen dus dit is een fijne wandeling om in te stappen en uit te stappen
Deze foto's zijn van de eerste keer en het was nog een beetje onwennig maar ik was toch zeer trots op mijn meisje aangezien dit de eerste keer in jaren is dat ze op een vreemde plaats komt en dat we bovenop dit alles te voet naar daar zijn gewandeld en terug zonder enig probleem!
Heaven is een bwp merrie van 8 jaar, ze is 1.75m groot en is springengericht gefokt maar ik rij haar dressuurmatig op recreatief niveau.
Deze foto's zijn ondertussen al een tijdje geleden, ondertussen is ze losgemaakt door de osteopaat omdat ze toch flink vast zat! 21 mei staat er nog een consult gepland en hopelijk kunnen we daarna weer lekker aan slag zonder problemen!
(foto's staan niet op volgorde, door de kleine selectie staan ze er niet allemaal op, zoals los en uitstappen)

1,75