Vandaag was ik de hele dag aanwezig op de Bixiedag op het KNHS Centrum in Ermelo!
Ik heb ontzettend veel leuke combinaties gezien, blije gezichtjes en een leuke sfeer ondanks de stortbuien die tussendoor plaats vonden. Het is natuurlijk onmogelijk om in je eentje op zo'n groot terrein met zoveel verschillende onderdelen tegelijk iedereen op de foto te zetten.. maar ik heb aardig mijn best gedaan zeg ik zelf. Ruim 1000 foto's gemaakt, al mijn visitekaartjes zijn op en leuke nieuwe contacten.. maar uiteraard draaide het allemaal om deze pretbekkies!

Dit is slechts een voorproefje van alle foto's die ik heb. Hiermee ga ik in alle rust nog aan de slag en die komen allemaal op mijn website te staan. Waarschijnlijk maak ik binnenkort nog een deel 2 voor dit topic.
Natuurlijk wil ik niemand onbewust in verkeerd licht zetten dus wanneer iemand een foto van zijn of haar kind verwijderd wilt hebben, is dit volkomen begrijpelijk en zal ik het van het internet afhalen. (Vragen naar meer foto's van een combinatie kan natuurlijk ook.
)Hopelijk krijgen jullie een beetje een indruk van deze leuke dag!

1.

2. Oeps... Kind maakt het gelukkig goed en heeft daarna nog een hele nette dressuurproef gereden!

3.

4. Er was ook weer mennen dit jaar, maar hier heb ik helaas weinig foto's van..

5. Echte vriendjes!

6. Ponyvoetbal!

7. "Ja, pap die daar! Die wil ik hebben!" - alles voor kindlief..

8. Jump!

9. Pretty in pink..

10. Jonge pony's namen moeders en vaders nog even aan de hand mee.. alles is nog reuze spannend maar even poseren voor de camera doen ze graag!

11. Een dreigende lucht op de achtergrond maar toch schijnt de zon nog.. geeft ook een leuk effect!

12. Helaas net een tikkeltje onscherp, maar ik kon hem niet verwijderen..

13. Toch wel het favoriete onderdeel van het kleine grut... wat is er nou leuker dan op volle snelheid door een modderbak te mogen denderen?! (en je ouders het tuig weer schoon te laten poetsen
?)
14.

15. En ook in de regen gaan de kleine toppertjes enthousiast door!
Als je er toch bent, laat je een reactie achter?
En die flexibele beentjes van dat meisje bij dat kraampje