Zaterdag heb ik een shoot gedaan bij http://www.ebfotografie.com/. Die resultaten wil ik graag met jullie delen, ik ben er zelf heel blij mee. Overigens heb ik vandaag een paardentaart voor haar gemaakt, waar ik zelf foto's van heb gemaakt.
Het mag dan eindelijk 5 mei zijn, de 1e echte verjaardag die ik samen met Jonkvrouw kan vieren. We hebben in de afgelopen 1,5/2 jaar veel meegemaakt, ik heb zoveel van Jonkvrouw mogen leren en dat doe ik overigens nog steeds. Elke dag leer ik weer opnieuw van haar. Ze is een ontzettend lief paard, met een gouden karakter. Ik wil haar bedanken, voor alles wat ik van haar mag leren. Ik hoop dat ik nog heel lang van haar mag genieten.
Ik had zelf nog een klein stukje in het engels op facebook geschreven, mijn Engels is niet al te best maar goed haha!
It's her birthday, the best horse in the world, It's her birthday! I think, that I've took care for you for almost 1,5 years. And today It's the first birthday that I can celebrate with you. I want to thank you for everything, everything what you've teached me. If I could say a word about you, then it would be amazing, because you are. You are the best horse in the world. Thank you so much. Happy 21 birthday Jonkvrouw!
Foto's EB fotografie.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

En nu de foto's die ik zelf heb gemaakt.
9.

10.

11.

12.

13.

Hoop dat jullie het leuk vonden!
Groetjes.
Vast een gelderse of niet?