Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
xkathy_love schreef:Staan er verder nog paarden? Of alleen jullie fjord ?
Voor 3 dagen vind ik 50 euro wel een mooi bedrag als je veel mag doen. Met een gratis les erbij zou dit eventueel wel nog iets hoger kunnen. Net of je er zelf ook echt geld van nodig hebt terug, of dat je meer een bijdrage vraagt voor de garantie dat er serieus mee omgegaan wordt.
Tigra_ schreef:Afhankelijk van het lesgeven. Geef je vaker lessen en heb je daar een opleiding voor gevolgd? Of wil je als eigenaar ze gewoon op weg helpen en blijven helpen.
Moeilijk maar als je dus ervaring hebt in les geven dan zou 100 euro op zich niet eens zo gek.
Flint05 schreef:Tigra_ schreef:Afhankelijk van het lesgeven. Geef je vaker lessen en heb je daar een opleiding voor gevolgd? Of wil je als eigenaar ze gewoon op weg helpen en blijven helpen.
Moeilijk maar als je dus ervaring hebt in les geven dan zou 100 euro op zich niet eens zo gek.
We hebben nog meer paarden op stal , zowel pension als van ons zelf. Ik ben gediplomeerd instructrice.
lovelucydan schreef:ik vind 100 euro voor 3 dagen erg veel dat zou dus uitkomen op 400 euro per maand

Sonja schreef:lovelucydan schreef:ik vind 100 euro voor 3 dagen erg veel dat zou dus uitkomen op 400 euro per maand
Ik denk dat je 't niet helemaal begrijpt
Voor die 100 euro PER MAAND mag je dan 3x per week wat met de pony doen.
Wat is je normale lestarief TO?
Ik vraag 35 euro per 3 kwartier, dus met 4 lessen per maand pak ik al meer dan dat jij nu met het verleasen van je pony erbij doet...
(dus economisch... als ik bij jou zou willen lessen kan ik beter je pony leasen en daar niet naar omkijken en met m'n eigen paard de 'gratis' les komen rijden --> bij wijze van spreken dan he)