Mijn paard gaat er steeds vandoor over het erf, soms vind je haar overal terug. En toch zet ik haar altijd goed vast, iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen. In het voor en najaar is het het ergst, helemaal als het waait. Je wordt er helemaal gek van en de boerin is het ook wel zat.
Wie heeft de gouden tip. Ik poets toch wel graag voor de box als het zonnetje schijnt, als ik haar binnen zet hebben ik het probleem uiteraard niet.
Maar... Ze breekt los vanuit de poetsplaats? Dan neem ik aan dat het een kwestie is van gewoon een goed halstertouw met sterke sluiting op de juiste manier vastknopen? Of vanuit de paddock oid? Ik begrijp je verhaal niet helemaal.
Huh... Is dit een flauw raadseltje alla baaisikkel of ben je nu serieus?
MyWup
Geplaatst: 01-05-15 21:42
Gouden tip? In de box poetsen
mika11
Geplaatst: 01-05-15 21:43
Bedoel je dat ze zich lostrekt en het (halster)touw kapot trekt? Je hebt van die speciale halsters en touwen die ze echt niet kapot krijgt. Een vriendin van me had dat ook voor haar paard. Die ging altijd hangen en nu dat paard weet dat hangen geen zin heeft, gaat het goed.
Sjolvir
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-15 21:45
liss schreef:
Gouden tip? In de box poetsen
Nou ja, dat schreef ik al dat werkt goed, maar het is zo lekker om in het zonnetje te staan.
Ha Ha, waar zet je haar dan aan vast, aan iets wat ze met zich mee kan trekken
Anne_vD
Geplaatst: 01-05-15 21:49
Wat voor knoop maak je? Mijn pony kwam er achter hoe de knoop los moest door op het uiteinde te gaan kauwen... Heb ook een keer zo'n stug touw gehad dat ik de knoop niet helemaal dit kon trekken en aks ze gingen hangen was het ook zo los..
Chiave
Geplaatst: 01-05-15 21:49
Barbet schreef:
Paard neemt gewoon een pilaar mee.
Koper
Geplaatst: 01-05-15 21:55
Chiave schreef:
Barbet schreef: