Eerste Eindhovense Pony Manege (E.E.P.M.)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Eerste Eindhovense Pony Manege (E.E.P.M.)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 10:02

Hey,
Ik vroeg me af of er meer mensen hier op bokt zijn die op de Eerste Eindhovense Pony Manege rijden. Ik rijdt hier namelijk sinds kort samen met een vriendin.

Groetjes Joy

horsexriderx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:55

Hoi!
Ja ik heb er nooit gereden maar een paar vriendinnen van mij wel en zeiden dat het niet zo goed was , de paarden werden niet goed verzorgd, de stallen ook niet en les was ook niet heel leuk en leerden niet veel. Ik weet niet of dit klopt want heb er zelf nooit gereden! Sorry als het niet klopt !

Zelf heb ik een vraag of iemand iets weet van eindhovense manege? Hoe zijn de lessen, paarden, stallen en alles eigenlijk, als je het weet laat het mij even weten! Alvast bedankt! :) :j

vivana

Re: Eerste Eindhovense Pony Manege (E.E.P.M.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:58

horsexriderx

Re: Eerste Eindhovense Pony Manege (E.E.P.M.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 13:18

Ik zou gewoon een les daar nemen en kijken wat je zelf ervan vindt, want misschien is het wel een super leuke manege!

horsexriderx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 13:19

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 06:21

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 12:11

horsexriderx schreef:
Hoi!
Ja ik heb er nooit gereden maar een paar vriendinnen van mij wel en zeiden dat het niet zo goed was , de paarden werden niet goed verzorgd, de stallen ook niet en les was ook niet heel leuk en leerden niet veel. Ik weet niet of dit klopt want heb er zelf nooit gereden! Sorry als het niet klopt !

Zelf heb ik een vraag of iemand iets weet van eindhovense manege? Hoe zijn de lessen, paarden, stallen en alles eigenlijk, als je het weet laat het mij even weten! Alvast bedankt! :) :j

Even een update. Ik heb hier een tijdje gereden maar ben ondertussen helaas gestopt vanwege nekklachten. Ik vond het een erg leuke manege en heb in de korte tijd dat ik er gereden heb veel bijgeleerd. Ik vond dat de paarden er goed uit zagen en de stallen ook, ook hebben ze de stallen niet zo lang geleden verbouwd.

Ik heb zelf niet echt ervaring bij de Eindhovense manege, ik ben hier naar één les geweest om te kijken. In die les reden heel veel mensen in een vrij kleine bak, ook sprak de manier van lesgeven mij niet echt aan. Dit waren voor mij de redenen om daar niet te gaan rijden. Ik zou als ik jou was gewoon bij verschillende manege's proeflessen volgen en daarna kijken welke manege je het fijnst vind.