Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bambi1995 schreef:Ze werkt fulltime, inkomen weet ik niet. Nouja dan wil ze graag weten of er veel mensen zijn die een paard hebben, vrijgezel zijn en op zich zelf wonen
Lianne86 schreef:Dat hangt wel van heel veel dingen aan... Ze weet wat haar inkomsten zijn, wat haar uitgaven zijn... Dus ze weet wat ze over heeft... Dus mjah.. Weinig van te zeggen.
Snap alleen het verband met dat vrijgezel zijn niet zoVoor mij waren relaties en samenwonen altijd duurder dan "alleen" wonen

)
Bambi1995 schreef:Lianne86 schreef:Dat hangt wel van heel veel dingen aan... Ze weet wat haar inkomsten zijn, wat haar uitgaven zijn... Dus ze weet wat ze over heeft... Dus mjah.. Weinig van te zeggen.
Snap alleen het verband met dat vrijgezel zijn niet zoVoor mij waren relaties en samenwonen altijd duurder dan "alleen" wonen
Nou ik denk (geen ervaring) dat je als je een relatie hebt en dan samenwoont dat je dan de kosten deelt, dat je dan meer geld over hebt voor een paard
Hangt er dus ook vanaf hoe het geregeld is
Vrijgezel zijn maakt dus niets uit, het is maar wat je overhoudt.