Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
AmberBeauty schreef:Stel dat ik hem zou kopen, dan zou ik hoe dan ook nog een (paar) keer proefrijden. Ik vraag me wel af of het verstandig is, omdat ik eerder helemaal niets met haflingers had. Daarnaast is het met een haflinger veel lastiger om echt verder te komen in de sport dan met bijvoorbeeld een kwpn, welsh of new forest, waar ik in eerste instantie naar op zoek was (of iets soortgelijks). Ik kijk niet heel strikt naar het ras, maar voor mijn gevoel verschillen deze types wel erg veel van elkaar en van wat ik gewend ben
nou er staat er dus echt een op stal van mij!bliver schreef:Mijn motto is: Bij twijfel altijd doen
elenaMM77 schreef:bliver schreef:Mijn motto is: Bij twijfel altijd doen
uhh, bij mijn zoektocht twijfelde ik bij ieder paard dat ik tegenkwam..
twijfel is in mijn ogen de reden om er nog maar eens een paar keer te gaan kijken en rijden voor je een beslissing neem.. twijfel betekent dat je zowel plus als minpunten ziet.. ik neem niet zomaar iets als ik minpunten zie.
elenaMM77 schreef:bliver schreef:
uhh, bij mijn zoektocht twijfelde ik bij ieder paard dat ik tegenkwam..
twijfel is in mijn ogen de reden om er nog maar eens een paar keer te gaan kijken en rijden voor je een beslissing neem.. twijfel betekent dat je zowel plus als minpunten ziet.. ik neem niet zomaar iets als ik minpunten zie.
zoals je aan de smiley kan zien moet je niet alles serieus nemen
*
zus was met d'r bijrijdfjord m2 en mocht er bijna mee het z in. Heb een haflinger gezien die mee deed met een hoogterecord en de 130 haalde.... Het zegt niet alles dus.