Nog meer mensen die al tickets hebben besteld ? en misschien zelfs nog fotografen die gaan!
Wil namelijk ook wel wat fotografen leren kennen !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jitske schreef:Gewoon even een mailtje sturen Demi. Kan zijn dat ze wel 18plussers zoeken, maar niet geschoten is altijd mis en anders probeer je het volgend jaar gewoon opnieuw
JORINAMH schreef:Ik ben er ook, vrijdag vanaf 11 uur als vrijwilliger en de rest van de avond mag ik in een skylounge genieten. Het bedrijf waar mijn moeder werkt is een van de sponsoren en ik als dochter die erg van paarden houdt mag gezellig samen met een vriendin mee..![]()
Free2 schreef:JORINAMH schreef:Ik ben er ook, vrijdag vanaf 11 uur als vrijwilliger en de rest van de avond mag ik in een skylounge genieten. Het bedrijf waar mijn moeder werkt is een van de sponsoren en ik als dochter die erg van paarden houdt mag gezellig samen met een vriendin mee..![]()
Goh, wat doe je dan zoal als vrijwilliger? Graspollen terugtrappen bij het springen oid?
Free2 schreef:JORINAMH schreef:Ik ben er ook, vrijdag vanaf 11 uur als vrijwilliger en de rest van de avond mag ik in een skylounge genieten. Het bedrijf waar mijn moeder werkt is een van de sponsoren en ik als dochter die erg van paarden houdt mag gezellig samen met een vriendin mee..![]()
Goh, wat doe je dan zoal als vrijwilliger? Graspollen terugtrappen bij het springen oid?

Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat voor loge het bedrijf dit jaar heeft. Ik weet alleen dat ze dit jaar aan de lange zijkant zitten in dat vaste gebouw ipv boven het restaurant.
Heb zelfs nog een soort van uitbreiding op het scholenplan voor in de klas gemaakt, maar ik weet niet of dat momenteel ook gebruikt wordt.