Hoihoi! Deze week ga ik ponykamp boeken bij manege de Barlo voor week 3. Ik ben 16 jaar. Zijn er nog meer mensen die hier op ponykamp gaan of ervaringen met dit kamp hebben?
Ik heb een aantal jaren geleden daar gereden (toen ik nog in die regio woonde). Ik kreeg altijd les van Henk Hietbrink, de eigenaar. Ze hebben hele leuke paarden en pony's en deze komen altijd op de eerste plaats. Er wordt goed in de gaten gehouden dat ze niet teveel lessen lopen. Je kunt er heerlijk buiten rijden. Mocht Lewis er nog staan, dan mag je hem wel een knuffel geven van mij . Hij zal inmiddels aardig op leeftijd zijn, is niet het snelste paard, maar wel ontzettend lief en met hele fijne gangen.
Toen ik jonger was ben ik daar zelf een aantal keren op ponykamp geweest en dat was heel leuk. We sliepen met z'n allen op de slaapzalen van de kampeerboerderij. Dit is wel 25 jaar geleden, maar zoals ik Henk en Ineke (zijn vrouw) ken, ga je je daar nu ook zeker vermaken.
C1Diva2Zyzoo
Geplaatst: 24-05-15 15:59
Ik ga in week1, word nu 5e keer. Altijd erg gezellig gevonden Als je instagram hebt kan je ook wel alvast fotos van de paarden zien @manegedebarlo
zebra89
Geplaatst: 21-06-15 11:49
Ik ben hier vroeger geweest (lees 12 jaar geleden) op ponykamp. Vond het een erg leuk kamp!! Je krijgt een (vast) paard toegewezen waar je de hele week voor zorgt.
Wat een toeval, ik reed toen ook op Lewis (die grote zwarte toch?)