zomaar wat rij foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gothicpizza6

zomaar wat rij foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 19:47

gewoon zomaar wat rij foto's van mijn. tips geven mag. als ik de jaren nog weet zet ik deze bij de foto

mijn aller 1e wedstrijd op furias in 2004. ik was beginner. manege nibbixwoud
Afbeelding

op chanel ook manege nibbixwoud
Afbeelding

ben van manege waarland
Afbeelding

jester van de prinses margriet manege paardrijkamp (met VPG Opmeer) 2007, 2008 en 2009
Afbeelding

obbe van leestenwsch hof 2008
Afbeelding

coby van manege warnaar was na de proef en ik wilde gaan halt houden voor de foto.
Afbeelding

1e keer op prins ook bij manege warnaar
Afbeelding

rozarella bij manege warnaar
Afbeelding

senior ZZlicht paard toen bij CSI Stalbes in 2013
Afbeelding

spring foto met jo waar ik trots op ben ook CSI Stables 2014
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 09-04-15 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tags goed gezet zodat foto's zichtbaar zijn

Agossie

Re: zomaar wat rij foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:18

ITP --> RIJ-ITP

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:21

probeer je benen aangesloten te houden, en wat meer mee te bewegen en te gaan staan bij de sprong. dan houdt je hem niet zo tegen en is zowel fijner voor jou als voor hem mooie foto's zijn het hoor!!

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 06:29

guusje_h schreef:
probeer je benen aangesloten te houden, en wat meer mee te bewegen en te gaan staan bij de sprong. dan houdt je hem niet zo tegen en is zowel fijner voor jou als voor hem mooie foto's zijn het hoor!!

Dankje. Ik hield daar de manen vast maar nu gebruik ik een beugel riem daar voor anders raak ik uit everwicht. Ik spring heel af en toe voor de lol niet echt om het te leren voor wedstrijden want dan moet ik veel hoger springen dat wil ik niet. Ik ben een keer gevallen met springen daar door ben ik bang geworden.

levyxxaronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:11

Afbeelding
hoi ik ben wel benieuwd dit is een rijfoto van mij (wel lang geleden) mijn eerste wedstrijdje
ik had hier me pony 4 weken (ja ik weet het is iets te vroeg om met 4 weken al een wedstrijd te rijden maar hij was dicht bij onze pensioenstal dus ja...) en hier reed ik nog niet zo heel goed (ik rij nu ook niet als anky maarja) :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:17

Dag levy, welkom oo bokt!
Het is handig even het tabblad te lezen bij welkom en je dan even voor te stellen op [WWW] Wie, wat, waar?
Als je fotos wil laten zien kun je dat het beste doen in een eigen topic op de juiste plek. Nu heb je gekozen voor een topic van 2 jaar oud, dat is niet nodig.
Ik heb even een berichtje gestuurd naar de moderators zodat je een eigen topic aan kan maken.
Nog veel plezier hier!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:12

Aangezien dit topic al vrij oud is en nieuwe reacties niets toevoegen aan dit topic plaats ik hierbij een slotje.