Treekhoeve ponykamp

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TessNero

Treekhoeve ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 18:49

Hoi!
Mijn vriendinnen en ik willen graag op ponykamp bij de treekhoeve, en onze vraag is: is het leuk? En hoe gaat het met verdeling van de pony's? En hoe slaap je? Hoe staan de pony's? Wat voor pony's zij het? Enzovoort, dus wie heeft er ervaringen mee? Het liefst niet ervaring van uit 2007 ofzo :o

Martine

Re: Treekhoeve ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:59

BRT -> MA

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:08

Ik zou het niet doen. Het beleid voor de ponys en paarden daar is erg slecht, geen weidegang en erg verouderd tuig. Zelfs worden er jute kleedjes onder gelegd om deze passen te krijgen. Ook zijn de paarden soms echt gemeen, maar geef ze eens ongelijk.
Ik zou deze manege niet steunen.
Edit: ponys staan in stands.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:19

Kijk in mijn onderschrift. Wij gaan met een groep van 10 meiden. Toevallig allemaal in week 2 SGW. Ik ben heel benieuwd!

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:26

Ik ben vorig jaar geweest en ook geen fan, de sgw pony's zagen er prima uit maar de pony's die in het normale kamp liepen waren oud en een aantal waren eigenlijk te verkouden om te rijden maarja ze hadden pony's te kort dus dan moeten ze maar... Stallen zijn ook erg klein en er zijn een paar stands, sommige kleine pony's worden in de ochtend apart in een kleine paddock gezet maar verder heb ik geen weidegang gezien. Je slaapt in een tent die van alle kanten lekt dus als het regent is je hele bed nat, je kunt soms niet zelf kiezen bij wie je wilt liggen dus als de tent van jouw leeftijd vol zit moet je maar bij de anderen die 5 jaar ouder zijn. Leiding was bij mij ook niet gezellig maar moet wel zeggen dat wij een aantal kinderen in de groep hadden die dingen deden waar ik ook niet vrolijk van zou worden. De meeste kinderen waren wel heel aardig en zo heb ik het uiteindelijk toch nog wel naar mijn zin gehad maar dat kwam echt alleen door de meiden die er waren.
De pony's werden trouwens verdeeld en omdat er eigenlijk te weinig paarden waren moest je het er maar mee doen want er stond niets anders meer, of je moet het onderling maar regelen wat soms ook niet werd goedgekeur.

TessNero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 18:37

We gaan nu waarschijnlijk naar les chevaux, want als ik dit hoor hoef ik niet meer naar de treekhoeve hoor!:)