Ik spring heel weinig, maar had de afgelopen tijd wel weer wat geoefend omdat ik wel mee wilde doen, voor de gein.
In 10 jaar heb ik geen parcour meer gesprongen, tot vanavond, met Oby! Ja,ja, die dressuurpaarden zijn zo gek nog niet!
We hadden twee categorieën, enkel springen en duo springen. Enkel moest het hele parcour doen en duo sprak je met elkaar af wie welke hindernissen zou doen. Binnen een minuut zoveel mogelijk hindernissen springen, gevarieerd van een kruisje tot een triple met kerstbomen eronder... maar die bracht dan ook het meeste punten op. En wie op uiteindelijk de meeste punten bijelkaar gesprongen hadden, wonnen.
Ik was samen met mijn vriendin Karina (hier op bokt Chandro) en we zijn tweede geworden. Waren we zelf heel trots op!!
Maar na de prijsuitreiking moest ik naar voren komen. Een andere vriendin, Brigitte, nam het woord. Ze vertelde dat iedereen trots op ons was dat we nou Prix St. Georges gingen starten. En dat wilde iedereen laten blijken door een bijdrage te geven voor het kopen van een dressuurrok! Ik heb helemaal niets in de gaten gehad van hun plan...
en stond dan ook met mijn mond open! En ja, ik moest een traantje weg pinken en kon niet meer zeggen dan Heel erg bedankt!!!
Een aantal bokkers die bij mij op stal staan zijn: Kimmes, Chandro, Snoopy (nr..Sorry dais, weet niet) Jolynn, Andor, Dakota.
Ik heb het zo gewaardeerd dat ze dit voor me hebben gedaan!
Alsnog meiden, heel heel erg bedankt!! Ik ga het aankomend jaar ontzettend mijn best doen!
Groetjes,
Jacobien

weigeringen ben ook ik erg trots op mijzelf dat ik het heb gedaan, ik spring echt nooit en had pas twee keer een sprongetje gemaakt met Jo.
!