Haai, ik heb een verzorg paardje (soort eigen pony) 'Froufrou' ze is 7 jaar (07-03-2008) haar kleur is zwart met 2 witte voetjes en een heel bijzonder kolletje een cirkel! Het is ook echt een schat van een pony! Je kunt er alles mee doen
Ze is op dit moment drachtig ze is inmiddels alweer uitgeteld! (20-03-2015) ze is gedekt door ook een hele knappe hengst! Dus er moet wel iets moois uitkomen
whahaha. Froufrou heeft ook een dikke vriendin! Kika ze zijn echte bff's, froufrou kan wel even zonder Kika, maar Kika niet zonder Froufrou
. ii en Froufrou hebben samen al heel wat meegemaakt!
leuke dingen... Als hele stomme dingen...Het baasje van Froufrou (de echte maar dat is een wat oudere man dusja..) die belde op... T bleek al helemaal niet goed te zijn... Dat had ik wel door... Mama mog t eigenlijk niet aan mij vertellen... Maar ik had alles al gehoord... Niet alles wat er was gebeurd maar dat T niet gied was... Mama vertelde t tegen mij,
Froufrou was getrapt door een PAARD...
eerst dacht ik 'ja oke?' Maar t bleek dus dat dat paard hoefijzers had...
en baasje had T gelukkig net gezien en frou lag in de wei en er spoot allemaal bloed uit d'r been.... Als baasje t niet had gezien was ze er niet meer... Hij had gelijk froufrous beentje ingewikkeld met verband, wij waren gelijk naar d'r toe gegaan de dieren arts was al geweest, ze had verbandje om, alles lag helemaal onder bloed
ze was ook best chaggie... Maar dat snap ik... Ik moest thuis natuurlijk gelijk huilen... Dit was dus t eerste... Van de week was frou ineens ook best kreupel.... We hadden t een paar dagen aan gekeken... Tot dat froufrou ineens in de wei lag ... We dachten dat ze aan t bevallen was, maar dat was niet zo (helaas). We kregen d'r bijna niet overeind
uiteindelijk wel... Ze hield alleen maar d'r beentje omhoog... Het was dus echt niet goed. Ze kon ook bijna niet lopen het deed bij mij pijn toen ze liep... Duurde wel een half uur tot we bij de stal waren... Ik heb toen d'r been afgespoten en lekker laten drinken uit de tuinslang vond ze heerlijk haha ! Volgende dag had baasje toch dierenarts gebeld... Er bleek dus dat ze een ontsteking had in d'r hoef... 2 dagen later liep ze nog steeds niet goed, als t nou t bot ontstoken was ofzo was t voorbij met mijn schatke... Dus wij waren naar de dierenarts geweest... En het bleek dus dat ze een scheurtje heeft in d'r kootholte..
ze loopt nu al stukke beter! En dat voor d'r bevalling!! Hier een paar froufrous