Ik hoop dat er nog meer Bokkers zijn die dan gaan, dan ken ik alvast iemand
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat er nog meer Bokkers zijn die dan gaan, dan ken ik alvast iemand
Angel_19 schreef:Dan snap ik dat het wel minder leuk is als je 24 bent. Ik ben zelf 18, dus ik denk dat het dan wel leuk is. Maak je even goed, naast springen en dressuur, ook gewoon bosritten en een strandrit? Ik weet dat de instructieweek natuurlijk wel serieuzer is dan het jeugdkamp, maar ja.. daar voel ik me dan weer te oud voor, ondanks dat ik die typische ponykamp activiteiten nog steeds leuk vind..
Heb nog geen lotgenoten gevonden helaas, misschien dat anderen zich ook hier melden
Kun je misschien een klein beetje de ponies/paarden voorstellen? Voorkeur gaat uit naar paarden, maar af en toe val ik voor een pony :p Ik hou van snel, wendbaar, graag willen werken. Ben niet snel bang, maar ik stap ook niet graag op een gek paard. Mijn oog viel oa op Dorian, Tarzan,Quando en Charly (Wat een leuke uitstraling!) en Danina. Misschien dat je iets over hun karakters kwijt kan? Lief/happerig, lui/actief.. Deze heb ik uitgekozen puur op uitstraling van hun foto's op de website :p Jammer dat we niet in dezelfde week gaan zeg! Misschien volgend jaar?
). Maar Tarzan heb ik vroeger heel vaak op gereden, en ik kan je vertellen dat hij echt super lief is! Volgens mij loopt hij ook wel vlot door en hij is heel leuk met dressuur! Ook Qaundo is een heel lief paardje, het is echt een schatje! Ik heb vorige week nog op hem gereden. Hij is echt enorm vlot en enthousiast. Hij wil graag voor je werken maar sommige teugelhulpen bij de dressuur begreep hij niet helemaal (misschien lag het aan mij), maar hij is verder echt heel lief, ook op stal! Over Dorian, Charly en Danina kan ik niet zo veel vertellen. Wel is Everest erg leuk met springen. Hij wil heel graag en is dan erg snel. Ook echt een heel lief paard, zowel in de bak als op stal.
Samen een strandrit zou ook wel kunnen ja. Ik doe hem als het goed is dan in eind juni / begin juli aangezien mijn verjaardag op 24 juni is. Kunnen we misschien een beetje afstemmen, maar kan je niks beloven haha. Eerst nog een strandrit cadeau krijgen 
KirstenHorse schreef:Ik ga op instructieweek 16+ van 9 t/m 15 augustus! Ook ik ga alleen en ik vind dat juist leuk. Nieuwe vrienden maken maar je zit niet 'vast' aan iemand dus je kan gewoon je eigen plan trekken. Kan enorm genieten van zo'n weekje alleen ergens naar toeHeb nog geen lotgenoten gevonden helaas, misschien dat anderen zich ook hier melden